کمک های موسسه خیریه

لیست اقدامات موسسه خیریه به مهربانی

گزارش عملکرد موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل (ع)

2 تیر : حمایت یکی از هموطنان خارج از کشور از تعداد 5 دانش آموز منتظر بورسیه

حمایت 5 دانش آموز از خارج از کشور
حمایت یکی از هموطنان خارج از کشور از تعداد 5 دانش آموز منتظر بورسیه به صورت سالانه که البته با توجه به ارائه گزارشات دانش آموزان به ایشان اعلام نمودند که تا هفته آینده ازتعداد 10 دانش آموز دیگر نیز، حمایت خواهند نمود.

1 تیر :

  • دیدار موسسه دارالاکرام با وزیر محترم ارتباطات و فناوری
  • تهیه یک عدد لپ تاپ برای یکی از دانش اموزان تحت پوشش

دیدار وزیر ارتباطات با موسسه دالاکرام            اهدا 1 لپ تاپ

موسسه دارالاکرام طی جلسه ای که در وزارتخانه برگزار شد، ضمن دیدار با جناب آقای جهرمی، وزیر محترم ارتباطات و فناوری، درباره پاره ای موضوعات به گفت و گو پرداخت. در این جلسه به موضوع بهره برداری از ظرفیت های موجود در حوزه آموزش از راه دور و فضاهای آنلاین با توجه به شرایط موجود پرداخته شد.
ضرورت پرداختن به این موضوع از آن جاست که از یک سو، شرایط حاکم بر جهان و کشور در پی شیوع ویروس کرونا، ایجاب می کند در سیستم های آموزشی، فرهنگی و علمی کشور تغییرات اساسی صورت گیرد. آنچه بدیهی است آموزش حضوری و سنتی طبق روالی که پیش از کرونا معمول بود باز نخواهد گشت و در صورت بازگشت نیز هم چنان ضرورت آموزش مجازی و از راه دور در کنار آموزش سنتی به قوت خود باقی خواهد ماند. لذا موسساتی که در حوزه تحصیل فعالیت می کنند ناگزیرند با تغییر برنامه های خود در کنار روش سنتی از روش آموزش از راه دور نیز بهره برداری کنند.
از سوی دیگر، با توجه به تفاهم نامه اخیر همکاری موسسه دارالاکرام با وزارت آموزش و پرورش در راستای طرح آموزش الکترونیکی و از راه دور دانش آموزان با عنوان طرح آبا، دارالاکرام به عنوان یکی از موسسات فعال در حوزه تحصیل کودکان، در این جلسه درخواست خود را مبنی بر تهیه تجهیزاتی چون مودم و تبلت جهت حمایت از دانش آموزان کم برخوردار را مطرح نمود.

اقدامات خرداد ماه

30 خرداد : جذب کمک دو میلیون و پانصدی یک بانی بعد از تشریح فعالیت موسسه

پرداخت برای کمک به تحصیل کودکان

۲۷ خرداد : تقدیم دو دستگاه کامپیوتر به دو خانواده محترم تحت حمایت

با پیگیری یکی از مددکاران فعال شعبه بوشهر(خانم ارشاد) که علاوه بر فعال بودن در عرصه مددکاری، به عنوان یکی از حامیان نیک اندیش هم ایفای نقش می نماید، با اطلاع از نیاز امیر حسین و ابوذر(دانش آموزان تحت مددکاری خودشان و حمایت مؤسسه) با هماهنگی شعبه و مشارکت فردی خیر، اقدام به تهیه دو سیستم کامپیوتر(کیس، کیبورد، موس و کابل و تجهیزات مورد نیاز) نمود و در محل شعبه با رعایت اصل کرامت و با حضور سرپرستان دو عزیز یاد شده، به آنان تقدیم شد. در ضمن مهربانانه از امیر حسین و ابوذر درخواست شد تا به درس و تحصیل خود اهمیت داده و از کامپیوتر اهدایی در راستای ارتقاء تحصیلی بهره برداری کنند.

اهدا دو دستگاه کامپیوتر به نیازمندان در خرداد ماه99

 

نوشته های مرتبط