کلاس شیشه ای به مهربانی

کلاس شیشه ای، فاصله خیابان تا کلاس درس

برگزاری کلاس های شیشه ای برای آموزش کودکان محروم از تحصیل

در جای جای سرزمین مان ایران کلاس های خالی بسیاری وجود دارد که باید از سوی کودکان سرزمین مان پر شود؛ کلاس هایی که دانش آموزان اش با همه اشتیاق، به دلیل کمبودهای مالی، از ادامه تحصیل محروم شده و کلاس های درس و مدرسه را خاک گرفته رها کرده اند.

کلاس های درسی که دیگر در آن فریاد شادی کودکان طنین انداز نیست و گرد غم بر چهره آنانی نشسته است که بر این جاهای خالی خیره شده اند و در عوض خیابان های پرازدحام و دودآلود شهر با چهره های مغموم و خسته این کودکان کار خو گرفته و نظر هر رهگذری را به خود جلب می نماید.

 

ما، یعنی موسسه به مهربانی، بر آن شدیم این کلاس های خالی و غم گرفته را به رخ مخاطبان مان بکشانیم، با شیشه ای کردن اش. آری کلاس های شیشه ای ساختیم تا به شفافیت بیان کنیم جای کودکان سرزمین مان چقدر در کلاس های درس خالی است! کلاس ها را شیشه ای کردیم تا دیدگان بیشتری نظاره گر این جاهای خالی باشند.

کلاس ها شیشه ای شد تا دل های ما نیز شیشه ای و نازک شود و به قلب ها و دست های مان فرمان حمایت و یاری رسانی دهد.

کلاس شیشه ای

شیشه ای شدیم و زلال تا وقتی دستان پرمهرتان به حمایت از این کودکان برخاست و به یاری شما این کلاس ها دیگر خالی نبود، خود نظاره گر و شاهد حضور کودکان در این کلاس های درس باشید.

اگر حمایت مان کنید، اگر پشتیبان مان باشید، از این پس دیگر هیچ کلاسی خالی از دانش آموز نمی ماند. در این کلاس های شیشه ای که برگزار  می کنیم، هر از گاهی از جایی به جایی نقل مکان می کنیم تا شهروندان بیشتری این کلاس ها را ببینند. حتی شما ممکن است ما را در نقاط مختلفی از شهر دیده باشید.

تیم کلاس شیشه ای

راه اندازی کلاس شیشه ای

فراموش کردنی نیست روزهایی که پرشور و اشتیاق در مکان هایی چون مجتمع تجاری ارگ تجریش و مجتمع مگامال( روبه روی هایپرمی)،به دیدارتان شتافتیم و شما نیز آمده بودید تا از نزدیک شاهد حقیقت تلخ کلاس های خالی باشید.

حمایت از برگزاری کلاس برای کودکان نیازمندان

آمدید و مهربانانه کوشیدید هر یک به سهم خویش، با حمایت خویش، نیمکت های خالی را از دانش آموزانی پر کنید که بدون حمایت شما قادر نبودند دگربار طعم شیرین حضور در کلاس های درس را بچشند.

نوشته های مرتبط