کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

 مهربانی را در استان سیستان و بلوچستان صرف کنیم:

 “من کمک می کنم؛تو کمک می کنی؛ما کمک می کنیم”

استان خشک و کم آب سیستان و بلوچستان که از جمله مناطقی است که همواره دستخوش فراز و نشیب های فراوان بوده است، اکنون نیز در این برهه از زمان با سیلابی ویرانگر و خانمان برانداز دست به گریبان است.

وضعیت مرم سیل زده سیتان و بلوچستان

مردم خونگرم و کم برخوردار این خطه هم اکنون در شرایطی بسیار سخت و طاقت فرسا به سر می برند. برای وصف حال هموطنان مان همین بس که آنانی که از این سیلاب جان سالم به در برده اند هم اکنون بی سرپناه و وامانده،گرفتار سوز و سرمای شدید هستند و در حالی شب را به روز می رسانند که امیدی به فردای خویش ندارند چراکه هر لحظه بیم آن می رود به ویژه کودکان و افراد کم توان از سرما یا کمبود آب و مواد غذایی جان بسپارند.

سطح آب در شهر سیستان و بلوچستان

گرچه تاکنون کمک های مردمی برای هموطنان سیل زده مان در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان ارسال شده است، اما عمق و شدت فاجعه به اندازه ای وسیع است که اگر همگی به یاری هموطنان مان برنخیزیم فاجعه ای انسانی رخ خواهد داد.

 

موسسه دارالاکرام که همواره براساس رسالت خویش با یاری شما یاریگران مهربان در شرایط خاص همراه و کمک رسان هموطنان بحران زده و دردمند بوده است، این بار نیز تنها و تنها با مشارکت و همراهی شما مهربانان همیار می تواند گام موثری در حل این بحران بردارد.

 

 

هم چون گذشته ما را یاری کنید تا ما نیز به پشت گرمی شما مهربانان به یاری هموطنان سیل زده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان بشتابیم

علی رغم همه مشکلات و موانع کمک رسانی، موسسه دارالاکرام در استان های سیستان و بلوچستان و کرمان برای کمک به مردم دارای شعبه است که این امر می تواند در این بحران زدگی ،تسلی بخش و دلگرم کننده باشد و شما مهربانان با خاطری آسوده می توانید ضمن ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی خویش به آسانی از روند ارسال کمک ها اطلاع یابید.جهت اطلاع از این جزئیات دقیق این گزارشات می توانید به شبکه های اجتماعی موسسه مراجعه نمایید.

دارالاکرام با برپایی چندین ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر آماده دریافت و ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی شما عزیزان یاریگر است.

 

اقلام مورد نیاز برای کمک به سیل سیستان :

برای پایبندی به اصل کرامت انسانی،از دریافت لوازم کهنه و غیرقابل استفاده معذوریم:

  1. مواد غذایی: شامل کنسرو،ماکارانی و سایر مواد خشک و سبک
  2. آب معدنی
  3. پوشاک گرم برای گروه های مختلف سنی
  4. پتو
  5. لوازم گرمایشی
  6. دارو
  7. لوازم بهداشتی و لباس زیر برای بانوان
  8. لوازم تحریر

سایر اقلام ضروری و هم چنین محل ایستگاه های جمع آوری کمک های مردمی طی فراخوان بعدی اعلام می شود

 

شماره حساب جهت واریز کمک های نقدی به مناطق سیل زده:

811-819-88111111-8

شماره کارت:

6219-8670-0000-3026

شماره شبا:

IR150560081181988111111008

نوشته های مرتبط