به مهربانی سامانه آنلاین حمایت از تحصیل

به مهربانی سامانه آنلاین حمایت از تحصیل ظرفیتی فوق العاده برای حمایت از دانش آموزان در خطر ترک تحصیل ایجاد کرده است.

تحصیل

موسسه دارالاکرام که بیش از ۱۶ سال است در حوزه حمایت از تحصیل کودکان با توجه به کرامت ذاتی انسان ها فعالیت می نماید و  بیش از  ۲۰۰۰ دانش آموز را تحت پوشش دارد با راه اندازی سامانه به مهربانی به چند هدف بزرگ خود که شامل دسترسی به مناطق دوردست، شفافیت مالی و اطلاعاتی، افزایش مشارکت اجتماعی و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، معیشتی و اشتغال زایی مادران دست یافته است. و اهداف دیگری نیز دارد که با افزایش هر چه بیشتر حمایت ها در جهت نیل به این اهداف گام بر می دارد.

بیش از دو سال تلاش برای تولید سامانه به مهربانی

به مهربانی سامانه آنلاین حمایت از تحصیل که بیش از دو سال تولید آن زمان برده است امکان حمایت از دانش آموزان سراسر کشور را فراهم نموده است. به این ترتیب که از طریق هم افزایی بدون نیاز به هزینه های تاسیس موسسه خیریه و شعب جدید از طریق برقراری ارتباط با افراد بومی معتمد در شهرهای مختلف دانش آموزان واجد شرایط شناسایی و در سامانه معرفی می شوند.

وجود مددکاران معتمد و گزارشات مستمر در به مهربانی

از آنجا که نیاز به رصد مستمر فرآیند رشد دانش آموزان وجود دارد مددکاران معتمدی وجود دارند که اقدام به ارائه گزارشات مستمر از فرآیند رشد دانش آموزان، دستاوردها، نیازها و علائق دانش آموزان در بخش شرح حال هر یک می نمایند.

 

با حمایت ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی حامیان از بورسیه دانش آموزان که امکان انتخاب و واریز  آن به صورت آنلاین وجود دارد دانش آموز به عنوان یکی از دانش آموزان بورسیه موسسه دارالاکرام تازمانی(هر مقطعی) که مشتاق به ادامه تحصیل باشد تحت حمایت همه جانبه قرار می گیرد و علاوه بر دریافت بورسیه ماهیانه خود ۵ خدمت دیگر نیز دریافت می کند. حامی نیز می تواند علاوه بر امکان انتخاب مبلغ مورد نظر خود از ۱۰ هزار تومان تا هر میزان که مورد نظر وی است، به صورت مستمر گزارش هایی از واریز وجه به حساب دانش آموز تا تغییراتی در شرح حال وی را دریافت نماید و نتیجه مشارکت خود د راین امر خیر را ملاحظه کند.

 

خدماتی که دارالاکرام تا کنون خارج از سامانه به مهربانی و در آینده ای نزدیک در بستر نرم افزاری به دانش آموزان ارائه می دهد شامل می شود.

در راستای تشویق دانش آموزان هر یک از آنها با توجه به پایه تحصیلی، معدل و دستاوردهای فرهنگی، هنری، ورزشی خود که دارالاکرام بستر آن را فراهم می نماید در افزایش مبلغ بورسیه خود سهیم می شود و تاثیر تلاش در افزایش امکانات را درک می کند

به مهربانی سامانه آنلاین حمایت از تحصیل و تلاش برای ساختن اینده ای بهتر برای ایران زمین

نوشته های مرتبط