حامی ما باشید

 

 حامی کیست؟

به نیکوکاری که تامین کل یا بخشی از مبلغ بورسیه اختصاص داده شده به دانش آموز را برای مدتی دلخواه برعهده می گیرد ،حامی اطلاق می شود. این مبلغ بر اساس متغیرهایی چون مقطع تحصیلی، معدل و امتیازات حاصل از دستاوردهای دانش آموز در زمینه های علمی، آموزشی، فرهنگی و …محاسبه می شود.مبلغ بورسیه در بین دانش آموزان، و برای خود دانش آموز در صورت کسب موفقیت های مختلف، متغیر است.

گزارش پیشرفت، دستاوردها و شرح حال دانش آموز به همراه عکس وی در بخش گزارشات “دانش آموزان من” درج می شود. با توجه به اینکه مبلغ بورسیه دانش آموز با توجه به امتیازهای او تعیین می شود، در صورت افزایش امتیاز ،ما به التفاوت بورسیه وی محاسبه و در بخش صورت حساب حامی ثبت می شود به  نحوی که برای حامی نیز قابل رویت باشد.حامی نیز می تواند در صورت تمایل ،نسبت به پرداخت مبلغ فوق اقدام کند.

فرد داوطلب می تواند با مراجعه به  سامانه “به مهربانی” و انتخاب گزینه “حمایت از دانش آموز” به  صفحه “دانش آموزان منتظر بورسیه” دسترسی پیدا کرده و از میان فهرست تعبیه شده ،دانش آموز مورد نظر خود را انتخاب کند.وی همچنین می تواند با استفاده از جست و جوی پیشرفته دست به انتخاب بزند و به عنوان مثال شهر یا استان خاصی را که برای حمایت مدنظر دارد جست و جو کند.ممکن است در برخی موارد به دلیل عدم شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در آن شهر یا استان،حامی با استفاده از این روش موفق به پیدا کردن مورد خاصی نشود.

بدین ترتیب فرد حامی با مشارکت و حمایت از یک یا چند دانش آموز، قادر است نقش بسزایی در ساختن آینده وی ایفا کند و با مشاهده روند بهبود در وضعیت موجود دانش آموز و  کسب دستاوردها و موفقیت های چشمگیر او،در آسایش و آرامش خیالی وصف ناپذیر سهیم شود.

 

 

 

نوشته های مرتبط