Search
Close this search box.

بازگشت به مدرسه

کمپین تهیه لوازم تحریر برای ۷ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز

در آستانه‌ی آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۴ – ۱۴۰۳ و فرا رسیدن بهار علم و دانش در ماه مهر، کمپین تهیه‌ی لوازم تحریر برای ۷ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در معرض خطر ترک تحصیل را از بیستم مرداد تا بیستم مهر برگزار می‌شود. بسته‌های در نظر گرفته شده برای هر دانش‌آموز شامل مجموعه‌ای از ابزار ضروری نوشت‌افزار به ارزش یک میلیون تومان است.

درصد پیشرفت کمپین

۲۸%

گزارش عملکرد کمپین

اغاز کمپین بازگشت به مدرسه مهرماه ۱۴۰۳

چیزهایی که برای خیلی از دانش‌آموزان و پدران و مادران آنها عادی است متاسفانه برای گروه زیادی از شهروندان ما، در حد آرزو و خیال است.
یکی از زیبایی‌های اول مهرماه برای دانش‌آموزان نونوار شدن کیف و کوله، لباس و دفتر و مداد خودکار و خط کش است.
بوی چسب کتاب های جلد گرفته و دفترهای کاهی جدید نقاشی.

دارالاکرام وظیفه خود می‌داند تلاش کند تا آنجایی که امکان دارد این فضای زیبا را در خانه‌ی ۷۷۰۰ دانش‌آموز درست کند و نیازهای ضروری ایشان را در اوایل سال تحصیلی مرتفع سازد و  این امکان‌پذیر نیست مگر با همراهی ایرانیان داخل و خارج از کشور که هرکجا باشند، قلبشان برای این سرزمین و رشد کودکان و نوجوانان آن می‌تپد.

با نام خدا کمپین را چند روزی است شروع کرده‌ایم و تا بیست مهرماه این مسیر را ادامه می‌دهیم.

وظیفه داریم به طور مرتب گزارش پیشرفت این کمپین را از طریق همین صفحه تقدیم می‌کنیم. خرید های اولیه را به صورت محدود شروع کردیم، باشد که به همت شما دانش‌آموزی به دلیل کم‌برخورداری از حداقل‌های لوازم تحصیل خجالت نکشد و پشت در مدرسه نماند.
با ما همراه باشید.

 بیست و چهارم شهریور ماه در حالی سپری می‌شود که  ۳۴ روز از اجرای کمپین بازگشت به مدرسه می‌گذرد؛ کمپینی که با هدف تهیه‌ی لوازم تحریر برای ۷ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز بورسیه شده در به مهربانی از بیستم مرداد ماه در حال اجراست و تا پایان بیستم مهر ماه ادامه دارد.

نیکوکاران داخل و خارج از ایران تاکنون با مشارکت در کمپین بازگشت به مدرسه به منظور تهیه‌ی لوازم تحریر برای ۷ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز بورسیه شده در مهربانی مبلغ یک میلیارد و ۹۹۱ میلیون و ۷۵۶ هزار و ۳۵۰ تومان کمک کرده‌اند.

مجریان کمپین بازگشت به مدرسه در تمامی شعب ۲۳ گانه در حال تهیه و توزیع کوله پشتی و پک‌های لوازم تحریر برای دانش‌آموزان هستند تا دانش‌آموزان همزمان با آغاز ماه مهر بتوانند راهی مدرسه شوند.

با تکیه بر کمک‌های مشارکت‌کنندگان در کمپین تاکنون ۲۵۰ کوله‌پشتی پر از لوازم تحریر تهیه و در میان دانش‌آموزان به مهربانی در شهرهای زابل، زاهدان و ایلام توزیع شده است. از این تعداد ۲۰۰ کوله‌پشتی به دانش‌آموزان شهر زاهدان؛ ۳۱ کوله‌پشتی به دانش‌آموزان شهر ایلام و نیز ۲۴ کوله‌پشتی به دانش‌آموزان شهر ایلام اختصاص یافته است.

لازم به ذکر است مجموعه‌ی بانک پاسارگاد نیز از طریق کمپین بازگشت به مدرسه، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود، ضمن بورسیه کردن ۷۹۳ دانش‌آموز در انتظار دریافت بورسیه‌ در سامانه به مهربانی، با برعهده گرفتنِ پرداخت هزینه‌ی تهیه‌ی کوله‌پشتی و لوازم تحریر برای ۷۹۳ دانش‌آموزی که آنها را بورسیه کرده، در کمپین بازگشت به مدرسه مشارکت نموده است.

آنها با مشارکت شما نشاط بیشتری برای رفتن به مدرسه دارند

برای دانش‌آموزانی که هنگام رفتن به مدرسه حضورِ حمایتگرِ پدر را کم دارند چیزی بگوییم فراتر از حرف
یک همراهی خردمندانه

گزارش کمپین‌های قبلی

حافظان بهار

تاریخ شروع: اول اسفند ۱۴۰۲

تاریخ پایان: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳

مبلغ مورد نظر: ۱۰ میلیارد تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده گزارش »

یک قلم تا موفقیت

تاریخ شروع: اول شهریور ۱۴۰۲

تاریخ پایان: بیستم مهر ۱۴۰۲

مبلغ مورد نظر: ۵ میلیارد تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده گزارش »

برسد به دست هستی

تاریخ شروع: اول اسفند ۱۴۰۰

تاریخ پایان: پایان فروردین ۱۴۰۱

مبلغ مورد نظر: یک میلیارد و ۴۰۰ هزار تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: یک میلیارد تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده گزارش »

یک دقیقه تا بهار

تاریخ شروع: اول اسفند ۱۴۰۱

تاریخ پایان: پایان فروردین ۱۴۰۲

مبلغ مورد نظر: ۵ میلیارد تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده گزارش »

راه‌های مشارکت

ussd

۱۳۵۴۲#*۷۸۰*

شماره کارت

۵۰۲۲-۲۹۱۰-۱۴۶۷-۵۰۸۴

کودکان سرمایه‌اند؛ صاحبانِ آینده‌اند

با مشارکت در کمپین تهیه‌ی لوازم تحریر برای ۷ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز از ارزشمندترین سرمایه‌های انسانی محافظت کنیم.
هر دانش‌آموز: یک میلیون تومان
همراهی عاشقانه

نهاد ها و موسساتی که در این کمپین شرکت کرده اند

گالری تصاویر

با حمایت از به مهربانی مالیات خود را مستقیما پرداخت کنید

هر گونه کمک‌ نقدی و غیرنقدی مودیان مالیاتی (شرکت‌ها، اشخاص حقیقی یا حقوقی) به دانش‌آموزان به مهربانی، در زمره‌ی هزینه‌های قابل قبول آنها به شمار می‌رود؛ یعنی مالیات مستقیم به شمار می‌آید و دیگر مشمول مالیات نخواهد شد.
امید است شرکت‌ها و تمامی صاحبان مشاغل با عمل به اهداف خود که رشد، توسعه و پیشرفت جامعه‌ی انسانی است و با تعهد به مسئولیت اجتماعی خود، فردای ایران؛ یعنی کودکان و نوجوانان را از یاد نبرند؛ چرا که آنها سرمایه‌های غیر قابل بازگشت‌ ما هستند تا جایی که سرمایه‌گذاری درباره‌ی آنها از هزینه‌های قابل قبول مالیاتی به شمار می‌آید.

 

سوالات متداول

در کمپین بازگشت به مدرسه چه اقلامی تهیه و اهدا می‌شود؟۱

کمپین بازگشت به مدرسه با هدف تهیه و توزیع لوازم تحریر در میان دانش‌آموزان بورسیه‌شده در به مهربانی برگزار می‌شود و در این کمپین اقلام ضروری مثل کوله‌پشتی، دفتر، مداد، خودکار، جامدادی، دفترچه یادداشت، پاک‌کن، مدادتراش، خط‌کش تهیه و توزیع خواهد شد.  

کمپین بازگشت به مدرسه از بیستم مرداد آغاز می‌شود و تا بیستم مهر ادامه دارد.

ارزش تقریبی هر بسته یک میلیون تومان خواهد بود.

خیر. کمک‌های نیکوکاران به کمپین بازگشت به مدرسه هم به صورت نقدی و هم غیرنقدی (اهدای لوازم تحریر) خواهد بود.

نیکوکاران با مراجعه به سامانه آنلاین به مهربانی و در صفحه پرداخت این سامانه امکان واریز کمک‌های نقدی خود را دارند و یا از طریق شماره کارت ۵۰۲۲۲۹۱۰۱۴۶۷۵۰۸۴
به صورت مستقیم می‌توانند کمک‌های خود را واریز کنند.

نیکوکاران از طریق برقراری ارتباط با پشتیبانی کمپین  ۰۹۱۲۵۱۰۴۸۹۲ و دریافت راهنمایی می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به کمپین تقدیم کنند.

نیکوکاران به میزان توان و تمایل خود امکان مشارکت در این کمیپن را دارند.

گزارش‌های کمپین بازگشت به مدرسه از ابتدای برگزاری تا پایان به صورت هفتگی در سامانه آنلاین به مهربانی در دسترس است؛ علاوه بر این از طریق کانال‌ها، پیج اینستاگرام به مهربانی و نیز ارسال پیامک به ایشان اطلاع‌رسانی خواهد شد.