یک دقیقه تا بهار

دارالاکرام با هدف اجرای خیر خردمندانه و ماندگار با بیش از ۲۰ سال فعالیت در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ کودک و نوجوان بااستعداد در معرض خطرِ ترک تحصیل را از سراسر ایران بورسیه کرده است و با ارائه‌ی خدمات حمایتی پنجگانه در حوزه‌های آموزش، سلامت و درمان، مشاوره و روانشناسی، معیشت و نیز کارآفرینی از آنها در مسیر یادگیری، بروز ظرفیت‌ها و تبدیل شدن به یک شهروند خوب حمایت می‌کند.

دارالاکرام در آستانه نوروز ۱۴۰۲ نیز کمپین «یک دقیقه تا بهار»‌ را اجرا کرد و موفق شد عیدانه‌ی ۷۵۰۰ دانش‌آموز بورسیه‌شده را پرداخت کند که نشان از محبوبیت و پشتیبانی گسترده مردم برای مشارکت دارد.

این عیدانه به دانش‌آموزانی که نیاز به حمایت دارند، کمک بسیاری می‌کند و در ایجاد فرصت‌های بهتر برای آینده‌ی آنها یاری‌رسان است.

کمپین  یک دقیقه تا بهار از طریق پرداخت اینترنتی در سامانه آنلاین «به مهربانی» و نیز پرداخت تلفنی اجرا شد.

بسیاری از افراد، مؤسسات و شرکت‌ها با مشارکت در این کمپین به جمع‌آوری کمک‌های نقدی کمک کردند و تلاش‌های بسیار باعث شد تا این کمپین نیز موفقیت‌آمیز باشد.

با توجه به نیاز‌های بسیاری از دانش‌آموزان در ایران، این کمپین می‌تواند الگویی خوب و مؤثر در جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و اهدای آن به واجدان شرایط در سراسر کشور شناخته شود.

در این کمپین به هر دانش‌آموز 500 هزار تومان عیدانه داده شد.
مشاهده خبر در دارالاکرام

نوشته های مرتبط