بیش از ٢٠٠ دانش‌آموزِ به مهربانی به دانشگاه راه یافتند

نیمی از دانش‌آموزان عضو سامانه به مهربانی که داوطلب ورود به دانشگاه بودند در سال تحصیلی ١۴٠٢-١۴٠٣ موفق به قبولی در کنکور ورودی دانشگاه‌های کشور شدند.

موسسه دارالاکرام، حامی آموزش بیش از ٧۵٠٠ دانش‌آموز بااستعدادِ فاقد سرپرست موثر از سراسر ایران، با ارائه‌ی بسته‌های حمایتی پنجگانه در حوزه‌های آموزش؛ فرهنگ و هنر؛ معیشت؛ کارآفرینی؛ مشاوره و سلامت در کنار این دانش‌آموزان است تا ضمن جلوگیری از ترکِ تحصیل آنها، حمایتگرِ مادی و معنوی ایشان نیز باشد و با توسعه‌ی آموزش در مسیر گسترش آگاهیِ شهروندان گام بردارد.

این موسسه‌ی نیکوکاری سامانه‌ی آنلاین به مهربانی را جهت تسهیل در ارائه خدمات و نیز جذب کمک‌های حامیان داخل و خارج ایران راه‌اندازی کرده که گزارش جزئیات فعالیت‌های این سمن نیکوکاری از طریق این سامانه قابل مشاهده است.

در سال تحصیلی جدید ۴۲ درصد از دانش‌آموزان این موسسه از ۹۵ شهر ایران که در کنکور شرکت کرده بودند موفق به ورود به دانشگاه شدند؛ اکثر این دانش‌آموزان که بیش از ۶ سال از عضویت آنها در موسسه‌ی دارالاکرام می‌گذرد، علاوه بر دریافت خدمات پنجگانه از سایر خدمات این موسسه از جمله جلسات مشاوره رایگان، هدایت تحصیلی و کلاس‌های فوق برنامه و کنکور بهره‌مند شده‌اند.

دارالاکرام برای بهبود فرآیند آموزش دانش‌آموزان بورسیه‌شده خود ضمن به عضویت درآوردن آنها  در موسسه‌ی قلمچی و موسسه‌ی ماوراء دانش امکان بهره‌مندی آنها را از خدمات آموزشی بیشتر فراهم کرده است تا جایی که محدودیت دسترسی فیزیکی نتواند مانعی بر سر استعدادیابی، هدایت تحصیلی و دریافت امکانات آموزشی این دانش‌آموزان باشد.

 

متن کامل این خبر را در سایت دارالاکرام مشاهده کنید:

https://darolekram.com/قبولی-دانش-آموزان-در-کنکور-1402/

نوشته های مرتبط