کمک آنلاین به کودکان نیازمند

دسترسی آنلاین به کودکان نیازمند

سامانه آنلاین به مهربانی راهی موثر برای دسترسی به کودکان کم برخوردار

مرامنامه دارالاکرام بر این اصل استوار است:

“هیچ کودکی به بهانه فقر نباید از تحصیل محروم شود”

سامانه آنلاین به مهربانی یکی از مجهزترین و به روز ترین سامانه های کشوری است که تحت مدیریت موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام راه اندازی شده و فعالیت می کند. هدف از راه اندازی این سامانه حمایت از دانش آموزان مستعد فاقدسرپرست موثر از مقطع ابتدایی تا دانشگاه است. مختصات این سامانه به گونه ای است که دسترسی به اطلاعات اولیه و ضروری را برای کاربران و مراجعین سایت به آسانی فراهم می سازد.

 

سامانه آنلاین به مهربانی

 

این سامانه تعاملی، امکان معرفی کودکان واجد شرایط دریافت بورسیه تحصیلی، ثبت و پیگیری آنها از سوی مخاطبان، امکان آشنایی و دریافت اطلاعات درباره موسسه، عملکرد و فعالیت های آن با شفافیت و صداقت کامل، امکان دریافت اطلاعات اولیه دانش آموزان تحت پوشش موسسه ( اعم از اطلاعات فردی دانش آموز شامل تاریخ تولد، محل سکونت، مقطع تحصیلی، میانگین نمرات، وضعیت سلامتی، و اطلاعات خانوادگی شامل وضعیت شغلی و سکونت خانواده و والدین و غیره)،حمایت مالی آنلاین از دانش آموزان با انتخاب شهر یا استان مورد نظر، و هم چنین اعلام همکاری و مشارکت در فعالیت های داوطلبانه (همیاری، مددکاری، بانی و حامی) را به سهولت میسر ساخته است.

 

معرفی کودک نیازمند برای کمک

 

چنانچه دانش آموز مستعد و فاقد سرپرست موثری را می شناسید با مراجعه به سامانه به مهربانی و صفحه مشخص شده، اطلاعات وی را در فرم مربوطه درج نمایید تا در اسرع وقت پس از بررسی های لازم نسبت به وضعیت وی تصمیم گیری شود. بدین ترتیب شما می توانید به عنوان یک شهروند مسئول و همدل، با توجه و دغدغه بیشتری نسبت به هموطنان نیازمندتان، آنها را یاری برسانید.

همراهان و داوطلبان به مهربانی از جمله نیکوکاران دغدغه مندی هستند که پس از آشنایی و کسب اعتماد نسبت به صحت، سلامت و امانت داری کامل موسسه، به انحای مختلف به کودکان تحت پوشش کمک نموده اند تا آنان به دلیل بی سرپرستی، بدسرپرستی و نیاز مالی از تحصیل و پیشرفت باز نمانده و آینده ای افتخارآفرین را برای خویش رقم بزنند. راه های تشخیص موسسه خیریه معتبر و بررسی روند آن.

 

 

شفاف سازی اطلاعات دانش آموزان

 

هر نیکوکاری که به جمع خانواده بزرگ دارلاکرام پیوسته است هدف و آرمانی جز خدمت به این کودکان نداشته و ندارد. موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام طبق منشور اخلاقی، هرگونه فعالیت اقتصادی را بر خود منع نموده است و لذا کمک ها و حمایت های مردمی را با پایبندی به شفافیت کامل، امانتداری و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف، به دست افراد واجد شرایط رسانیده است.

چنانچه از محل زندگی کودکان کار، کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در اطراف خود مطلع هستید، شناسایی و حمایت آنان را به خیریه دارالاکرام بسپارید. تنها کافی است با درج اطلاعات این کودکان در سامانه به مهربانی، در این مسیر خیرخواهانه ما را یاری رسانده و خود نیز از موهبات و برکات این امر خیر بهره مند شوید.

/سهم-شما/https://bemehrbani.com/blog

نوشته های مرتبط