پایان چرخه فقر با حمایت از تحصیل دانش آموزان

پایان چرخه فقر با حمایت از تحصیل دانش آموزان

حمایت از تحصیل و مهارت آموزی بهترین راه از بین بردن فقر در جامعه

سامانه آنلاین به مهربانی فضایی وسیع و معنوی، نامحدود، قابل دسترس برای همگان، و کم هزینه برای انجام داوطلبانه کارهای خیر است. این فضا برای افرادی تعبیه شده است که علی رغم  پرمشغله بودن، می خواهند به هموطنان شان در رفع مشکلات کمک کنند و ضمن لذت بردن از این حس خوب، به مسئولیت و تعهد اجتماعی خویش عمل نمایند.

این فضا به وسعت قلب های همه نیکوکاران، برای حمایت از دانش آموزان با استعداد و با انگیزه ای گسترده شده که فاقد سرپرست موثر هستند. وسعت به مهربانی این امکان را به همه هموطنان در اقصی نقاط جهان می دهد تا تنها با یک کلیک بتوانند از فرزندان معنوی خود در داخل کشور حمایت کنند.

حمایت از این دانش آموزان، ضمن ممانعت از ترک تحصیل آنها، مسیر رشد و آموزش شان را هموارتر ساخته و پس از شناسایی استعدادهای شان(استعدادیابی) به پرورش آن ها می پردازد.

حمایت با هدف توانمندسازی

از میان انواع کارهای خوب و خیری که می توان در سامانه آنلاین به مهربانی انجام داد، مشارکت در پرداخت مبلغی است که تحت عنوان “بورسیه تحصیلی” به صورت ماهانه به این دانش آموزان اهدا می شود.

آموزش کار برای تحصیل

 

این بورسیه که بر اساس محاسبات دقیق و بر مبنای معدل این دانش آموزان محاسبه می شود، راهکاری با کرامت برای جلب اعتماد و ورود به  حریم خانواده های کم برخوردار و آسیب دیده ای است که از توان مالی لازم برای ادامه تحصیل فرزندان شان برخوردار نیستند و در صورت حمایت نشدن، سرنوشت مبهم و نامعلومی در انتظار آنها و فرزندان شان نشسته است.

اهدای بورسیه تحصیلی به عنوان محور اصلی فعالیت های دارالاکرام که با هدف جلوگیری از بازماندگی کودکان از تحصیل و کار کودکان طراحی شده است، ضمن حفظ کرامت ذاتی جامعه هدف، مسئولیت پذیری و تعهد را به آنان می آموزد و به توانمندسازی، استقلال و خودکفایی آنان کمک موثری می نماید.

هدیه ماندگار به مهربانی

بورسیه مبلغی است که طی یک ماه تا یک سال به دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثری که تحت پوشش موسسه دارالاکرام هستند پرداخت می شود. پس از احراز شرایط و امضای قرارداد بین موسسه و دانش آموز، مبلغی به عنوان بورسیه به صورت ماهانه به حساب شخصی دانش آموز واریز می شود.

حامیان به مهربانی نیز هموطنان نیکوکاری هستند که به دلخواه خود تصمیم می گیرند کدام دانش آموز را از لیست “دانش آموزان منتظر بورسیه” انتخاب کرده و سپس مبلغ دلخواهی را از 10 تا 100 درصد کل مبلغ بورسیه به دانش آموز مربوطه هدیه می کنند.

لیست دانش آموزان نیازمند حمایت تحصیلی

در حال حاضر این فرآیند در سایت به مهربانی به آسانی قابل مشاهده و اجراست و حامیان می توانند یک دانش آموز را برای اهدای هدیه انتخاب کنند. پس از پرداخت هدیه، پیامکی حاوی اطلاعات فوق برای شخص هدیه دهنده و دریافت کننده ارسال می شود و بدین ترتیب کاری خیر و ارزشمند با حفظ کرامت در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه انجام می شود.

نوشته های مرتبط