یک دقیقه تا بهار

دارالاکرام با هدف اجرای خیر خردمندانه و ماندگار با بیش از ۲۰ سال فعالیت در حال حاضر بیش از ۷۵۰۰ کودک و نوجوان بااستعداد در معرض خطرِ ترک تحصیل را از سراسر ایران بورسیه کرده است و با ارائه‌ی خدمات حمایتی پنجگانه در حوزه‌های آموزش، سلامت و درمان، مشاوره و روانشناسی، معیشت و نیز کارآفرینی از آنها در مسیر یادگیری، بروز ظرفیت‌ها و تبدیل شدن به یک شهروند خوب حمایت می‌کند.

دارالاکرام در آستانه نوروز ۱۴۰۲ نیز کمپین «یک دقیقه تا بهار»‌ را اجرا کرد و موفق شد عیدانه‌ی ۷۵۰۰ دانش‌آموز بورسیه‌شده را پرداخت کند که نشان از محبوبیت و پشتیبانی گسترده مردم برای مشارکت دارد.

این عیدانه به دانش‌آموزانی که نیاز به حمایت دارند، کمک بسیاری می‌کند و در ایجاد فرصت‌های بهتر برای آینده‌ی آنها یاری‌رسان است.

کمپین  یک دقیقه تا بهار از طریق پرداخت اینترنتی در سامانه آنلاین «به مهربانی» و نیز پرداخت تلفنی اجرا شد.

بسیاری از افراد، مؤسسات و شرکت‌ها با مشارکت در این کمپین به جمع‌آوری کمک‌های نقدی کمک کردند و تلاش‌های بسیار باعث شد تا این کمپین نیز موفقیت‌آمیز باشد.

با توجه به نیاز‌های بسیاری از دانش‌آموزان در ایران، این کمپین می‌تواند الگویی خوب و مؤثر در جمع‌آوری کمک‌های نیکوکاران و اهدای آن به واجدان شرایط در سراسر کشور شناخته شود.

در این کمپین به هر دانش‌آموز ۵۰۰ هزار تومان عیدانه داده شد.
مشاهده خبر در دارالاکرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

بازگشت به مدرسه

تاریخ شروع: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

تاریخ پایان: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

مبلغ مورد نظر: هشت میلیارد تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده