عیدی به کودکان

عیدی به بچه ها چی بدیم

هر ساله با نزدیک شدن به فصل بهار و عید نوروز، ما به دنبال ایده‌ های جدید عیدی برای کودکان و نوجوانان هستیم. عیدی دادن یک رسم قدیمی است که همواره با لذت و شادی همراه است. اما انتخاب هدیه مناسب که هم جذاب باشد و هم موجب نشاط کودکان و نوجوانان گردد، ممکن است چالش‌ برانگیز باشد.

ایده های خلاقانه عیدی برای بچه ها

ایده های خلاقانه برای عیدی دادن در ایام نوروز شامل موارد زیر می شوند:

  • یک ویدیو خلاقانه شامل اجرای طنز با تم های مختلف، بازسازی خنده ‌دار آهنگ ‌های معروف یا ایجاد صحنه ‌های کمدی و سرگرم‌ کننده بسازید.
  • دستور های آشپزی را بر روی کاغذ های رنگی با طراحی جذاب و دلنشین بنویسید.
  • با استفاده از یک شیشه مربا و تکه‌ های کاغذ رنگی که به اندازه ‌های کوچک برش داده شده ‌اند، شیشه آرزوها را بسازید و طراحی کنید. کاغذ ها باید خالی باشند تا کسی که این هدیه را دریافت می ‌کند، بتواند آرزو های خود را بر روی آن ‌ها بنویسد و درون شیشه قرار دهد.
  • یک عروسک بدوزید.
  • کتابی را که گیرنده هدیه دوست دارد، انتخاب کرده و در ابتدای آن یک یادگاری خاص برای او بنویسید. تا این کتاب به یک خاطره ماندگار و ارزشمند برای او تبدیل شود.
  • با دوختن یک کیف پارچه ای می ‌توانید یک هدیه دست‌ ساز و منحصر به‌ فرد ارائه دهید.
  • ۱0 فیلم مختلف که ممکن است مورد علاقه او باشد، بخرید و هدیه بدهید.
  • ساختن یک گلدان با گیاهان طبیعی می ‌تواند یک هدیه زیبا و مفید برای عزیزان باشد. برای این کار، می ‌توانید یک گلدان زیبا انتخاب کنید و سپس گیاهان زینتی مانند سنبل ‌الطیب، سانسوریا، ساگو پالم، یوکا و فیکوس را درون آن بکارید.
  • یک قاب عکس زیبا و تزئینی بسازید.
  • شمع تزئینی دست‌ ساز درست کنید.
  • یک دفترچه خاطرات با طراحی زیبا و یک پیام دل ‌نشین درست کنید.
  • پرداخت هزینه برای خدمات زیبایی مانند مانیکور، پدیکور یا کاشت ناخن می ‌تواند یک هدیه لذت ‌بخش و متفاوت باشد.
  • یک جعبه زیبا درست کنید و داخل آن را با شیرینی ‌های خانگی که خودتان پخته ‌اید، پر کنید.
  • جمع ‌آوری مجموعه ‌ای از آهنگ ‌های مورد علاقه برای هدیه دادن یک ایده عالی است.
  • ساختن یک تراریوم می ‌تواند یک هدیه فوق العاده زیبا و متفاوت باشد.
  • بلیت تئاتر یک هدیه فوق ‌العاده برای اشخاصی است که به تئاتر علاقه‌ مند هستند.
  • کارت‌ پستال دست ‌ساز می ‌تواند هدیه ‌ای خاص برای عزیزان باشد.

به کمپین به مهربانی بپیوندید و با کمکهایتان ما را یاری نمایید.

لینک ورود به کمپین : https://skyroom.online/ch/darolekram/darolekram

عیدی برای کودکان 3 تا 5 سال

عیدی به کودکان 2 تا 5 سال

برای عیدی دادن به کودکان 3 تا 5 سال می توانید از پیشنهاد های زیر استفاده کنید:

1. لگو دوپلو

دو مدل از سری لگو دوپلو با توجه به رده سنی بالای ۲ سال انتخابی عالی برای کودکان هستند. مدل Pizza Stand با ۱۸ قطعه و مدل ۱۰۸۵۷ با ۳۱ قطعه، فرصتی فوق العاده را برای تقویت مهارت‌ و خلاقیت کودکان فراهم می ‌کنند. علاوه بر این، تم ماشین ‌ها مدل دوم جذابیت بیشتری برای کودکانی علاقه ‌مند دارد و می ‌تواند هدیه ایده‌آل باشد.

2. عروسک

عروسک پونی، با ارتفاع ۳۰ سانتی ‌متر، یک گزینه فوق ‌العاده برای کودکانی است که به شخصیت ‌های اسب ‌های پونی علاقه‌ مند هستند. این عروسک با طراحی زیبا و جذابش، می‌ تواند یک هدیه استثنائی برای کودکان باشد و آن‌ ها را به دنیای جذاب و شاد عروسک ‌های پونی وارد کند.

عیدی برای کودکان عروسک

3. خمیر بازی

خمیر بازی آریا با ۱۰ رنگ متنوع، یک انتخاب عالی برای هدیه دادن به کودکان بالای ۳ سال است. خمیر بازی آریا شامل خمیر های با کیفیت و لوازم قالب ‌گیری است که کودکان می ‌توانند با آن‌ ها شکل ‌های مختلفی ایجاد کنند و خلاقیت و مهارت‌ حرکتی خود را تقویت کنند. به همین دلیل، این هدیه می ‌تواند به کودکان کمک کند تا تخیلات خود را با دستان خود به واقعیت تبدیل کنند.

4. سرگرمی و آشنایی با فنون

پیشنهاد ما برای کادو تولد برای دختر بچه ‌های علاقه‌مند به آشپزی و خاله ‌بازی، اسباب ‌بازی مجموعه آشپزخانه است که با این بازی می ‌توانند در نقش آشپز و خاله، تخیل خود را به واقعیت تبدیل کنند. همچنین، برای پسربچه ‌هایی که به کارهای فنی علاقه ‌مند هستند، میز ابزارآلات اسباب ‌بازی مناسبی است که با آن می ‌توانند با آچار ها و پیچ‌ های جعبه ابزار بازی کنند و مهارت‌ های فنی خود را تقویت کنند.

برای اطلاعات بیشتر: بهترین بازی برای کودکان

عیدی برای کودکان 5 تا 10 سال

عیدی برای بچه‌ های 5 سال به بالا می‌ تواند گزینه ‌های متنوع داشته باشد. در ادامه، چند پیشنهاد عیدی برای بچه ‌های 5 تا 10 سال ذکر شده اند:

لگو عیدی برای کوذکان

1. آموزش و خلاقیت

پیشنهاد ما برای هدیه به بچه ‌های بالای ۷ سال، بازی ‌های آموزشی است که باعث تقویت خلاقیت و تسلط آن ‌ها بر موضوعات مختلف می ‌شود. برای کودکانی که به آزمایش ‌های علمی علاقه ‌مند هستند، کیت آموزشی 4 ام مدل اعضای مختلف بدن انسان است. همچنین، برای کودکانی که به هنر علاقه‌ مند هستند، بسته آبرنگ گواش، مداد رنگی یا پاستل می‌ تواند ابزاری مناسب برای شکوفایی ذوق هنری آن‌ ها باشد.

2. پازل و خلاقیت

به عنوان هدیه برای بچه ‌های خلاق و باهوش، پازل بزرگ یا بسته ‌ای از ابزار کاردستی مناسب خواهد بود. ساختن پازل، تمرکز و حافظه آن ‌ها را تقویت می‌کند و اعتماد به نفس شان را افزایش می ‌دهد. همچنین، بازی ‌های ساختنی مثل ساخت زیورآلات از لوازم ساده، خلاقیت و مهارت ‌های بینایی و حرکتی آن ‌ها را تقویت می‌کند. برای انتخاب پازل، پازل سه بعدی چوبی برتاریو مدل مرسدس را پیشنهاد می‌ کنیم و برای انتخاب یک کاردستی خوب، ساختنی آی توی کد B8 را به شما توصیه می‌ کنیم.

3. لگو

بسته‌ لگو برای کودکان دبستانی، یک هدیه فوق ‌العاده است که می ‌تواند خلاقیت، تخیل و مهارت‌ های ساخت و ترکیب را در آن‌ ها تقویت کند. پیشنهاد اول، لگو سری Classic مدل ۱۰۶۹۲ مناسب برای سنین بین ۴ تا ۹۹ سال است و پیشنهاد دوم، لگو مدل بتمن از سری قهرمانان است که شامل ۱۷۴ قطعه است. این دو پیشنهاد عالی همچنین می ‌تواند به تناسب سلیقه و علاقه ‌های کودکان شما باشد و آن ها را به یک سفر خلاقانه و پر از سرگرمی دعوت کند.

4. اسکیت و اسکوتر

هدیه دادن یک وسیله‌ بازی مانند اسکوتر یا اسکیت می ‌تواند برای بچه ‌های پر انرژی و پر جنب و جوش بسیار جذاب باشد. برای بچه ‌های بالای ۷ سال، پیشنهاد ما اسکوتر پرو اسپرتز مدل wheel 3 است که دارای تحمل وزن بالا است و بچه ‌ها می ‌توانند برای مدت زمان طولانی سوار آن باشند. همچنین، برای بچه‌ هایی که علاقه‌مند به اسکیت‌ بازی هستند، اسکیت برد مدل ACPL یک گزینه عالی است که آن ‌ها را به چالش می‌ کشاند و به مهارت‌ هایشان اضافه می‌ کند. این دو گزینه، هدیه های محبوب برای بچه‌ های پر انرژی و پر جنب و جوش خواهد بود.

شما می توانید علاوه بر کادو دادن و خوش حال کردن کودک خودتان، کودکان نیازمند را نیز خوش حال کنید.

برای اطلاعات بیشتر: کمک آنلاین به کودکان نیازمند

عیدی برای کودکان بالای 10 سال

عیدی برای بچه های بالای 10 سال می تواند شامل موارد زیر باشد:

1. خلاقیت و آموزش

بازی ‌های آموزشی می ‌توانند هدیه ‌های فوق ‌العاده‌ای برای بچه ‌ها باشند، زیرا به آن‌ ها کمک می‌کنند تا مهارت‌های جدیدی را یاد بگیرند و خلاقیت‌ شان را تقویت کنند. یک کیت آموزشی سفالگری می‌ تواند به بچه ‌ها کمک کند تا خودشان سفالگری کنند و اشیای گِلی زیبا بسازند. همچنین، بسته آموزشی ساختنی گرافیکس مدل Felt Handbags می ‌تواند برای نوجوانان جذاب باشد و آن ‌ها را به ساخت کیف ‌های دستی زیبا با استفاده از نخ و ابزار ساده تشویق کند.

2. ربات و گجت

برای نوجوانانی که علاقه‌ مند به تکنولوژی و علم رباتیک هستند، هدایایی همچون ربات کنترلی با ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های جذاب می ‌تواند گزینه‌ عالی باشد. اگر به دنبال یک هدیه با قابلیت ‌های جذاب برای بچه‌ هایی هستید که به مسابقات سرعت علاقه ‌مند هستند، ربات کنترلی Jumping Night Diesel که امکان فیلمبرداری دارد و به موبایل متصل می ‌شود، گزینه‌ خوبی است. اما اگر می ‌خواهید هدیه ‌تان جنبه‌ آموزشی هم داشته باشد، کیت ‌های آموزشی رباتیک مانند کیت آموزشی چهار ربات نوآوران الکترونیک مدل روبونو ۲ می‌ توانند انتخاب مناسبی باشند.

3. بازی فکری و دورهمی

اگر به دنبال یک بازی کارتی محبوب هستید که همه بتوانند لذت ببرند، بازی فکری Uno گزینه‌ عالی است که هم دختران و هم پسران امکان شرکت در بازی را دارند. اما اگر بخواهید یک تجربه‌ جذاب و متفاوت را به نوجوانان هدیه دهید، بازی دورهمی شب مافیا یک انتخاب مناسب است. این بازی روایتی جدید از بازی معروف مافیا دارد و می ‌تواند جلسات دوستانه را به یک تجربه‌ هیجان‌ انگیز و سرگرم‌ کننده تبدیل کند.

برای کمک به کودکان کار کلیک کنید.

4. پاور بانک

پاوربانک به عنوان یک هدیه مفید و کاربردی برای نوجوانان محسوب می شود. با توجه به استفاده فراوان نوجوانان از تلفن‌ های همراه و نیاز به شارژ مداوم خود، پاوربانک می‌ تواند همراهی عالی برای آن‌ ها باشد.

5. اسپیکر بلوتوث ضد آب

اسپیکر بلوتوث ضد آب برای نوجوانان که عاشق گوش دادن به موسیقی هستند، یک هدیه بسیار جذاب و کاربردی است. اسپیکرهای بلوتوث امکان گوش دادن به موسیقی در مکان ‌های مختلف از جمله زیر دوش حمام، استخر ها و حتی در فعالیت ‌های ورزشی را فراهم می‌ کنند.

کادو برای کودکان بالای 10 سال

6. هدفون و هندز فری

هدفون و هندز فری انتخابی مناسب برای نوجوانان علاقه ‌مند به موسیقی هستند، به خصوص مدل ‌های بی‌سیم که امکان حرکت آزاد را فراهم می‌کنند.

7. کوله‌ پشتی و ساک ورزشی

کوله‌ پشتی و ساک ورزشی از وسایل اساسی برای نوجوانان هستند، که از آنها برای حمل کتاب‌، لوازم تحریر و سایر وسایل استفاده می کنند..

8. ماگ و قمقمه

داشتن ماگ و قمقمه با کیفیت و مناسب می ‌توانند به افراد کمک کنند تا همیشه نوشیدنی‌ های مورد علاقه خود را در هر زمان و مکانی با خود داشته باشند. این هدایا علاوه بر اینکه مفید و کاربردی هستند، به عنوان یک آیتم لوکس و شیک نیز شناخته می ‌شوند و می ‌توانند جزو هدایای خاص و منحصر به فرد برای عزیزان باشند.

9. ساعت مچی هوشمند

ساعت مچی هوشمند یک انتخاب بسیار مناسب و شیک برای کادو به نوجوانان است. ساعت مچی هوشمند نه تنها ابزار مفیدی برای نمایش زمان است، بلکه امکانات هوشمندی مانند اعلان ‌های پیام، اعلان‌ های تماس، ردیابی فعالیت ‌های ورزشی و حتی امکانات برنامه‌ریزی را نیز ارائه می‌ دهد. ساعت ‌ مچی هوشمند همچنین به عنوان یک اکسسوری مد روز و جذاب نیز شناخته می ‌شود که می ‌تواند استایل و ظاهر کلی نوجوان را بهبود بخشد.

10. عینک آفتابی

عینک آفتابی یک انتخاب عالی برای کادو دادن به یک نوجوان است، زیرا علاوه بر اینکه از چشم در برابر اشعه ‌های مضر آفتاب محافظت می ‌کند، به عنوان یک اکسسوری مد روز نیز محسوب می ‌شود.

نوشته های مرتبط