آغاز همکاری مشترک موسسه خیریه دارالاکرام(به مهربانی) با سامانه حقوقی دادپرداز

دادپرداز و به مهربانی

داستان همکاری دادپرداز و به مهربانی – اختلافات حقوقی مشکلی است که با حجم وسیعی از هم‌وطنان ما دست به گریبان است. اگرچه درد فقیر و غنی نمی‌شناسد و طاقت همه را یکجور طاق می‌کند، اما دارو و درمان دستگیر غنی است و دست فقیر از یاری آن کوتاه در دعاوی حقوقی و مسائل قضایی، درمان دردهای افراد درگیر در پرونده، وکیل است و خدمات حقوقی. متاسفانه با توجه به پیچیده، تخصصی و طولانی بودن فرایندهای قضایی، حق‌الوکاله وکلا نیز قابل توجه است و استفاده از وکیل، جز برای افراد صاحب ثروت و مکنت نسبی امکان پذیر نیست.

عدم دسترسی به وکیل باعث از دست رفتن حقوق افراد ناتوان می شود

از سویی دیگر، عدم دسترسی به وکیل و بهره‌مندی از خدمات حقوقی آن‌ها، باعث از دست رفتن حقوق افراد ناتوان شده و فقر و مشکلات آن‌ها، بوسیله‌ی این چرخه‌ی معیوب تکرار و تشدید می‌شود. از این رو با توجه راه اندازی به مهربانی توسط هم بنیانگذار سامانه حقوقی دادپرداز آقای مهدی فرمانی کارآفرین سریالی و مشاور کسب و کار؛ قرار همکاری مشترک دادپرداز و به مهربانی در جهت ارائه خدمات حقوقی به دانش آموزان تحت حمایت سامانه به مهربانی منعقد شد.

عدم آشنایی افراد کم بضائت با خدمات حقوقی رایگان

اگرچه بر اساس قوانین ملی و مساعدت‌های کانون‌های وکلا و مشاوران حقوقی، امکان بهره‌مندی برخی افراد کم بضائت از خدمات رایگان وکلا فراهم شدن است، اما واقعیت آنست که به علت عدم آشنایی افراد کم بضائت با بحث وکیل معاضدتی و نیز دشواری نسبی اثبات شرایط مورد نیاز برای دریافت وکیل معاضدتی، هنوز افراد بسیاری هستند که امکان بهره‌مندی از خدمات حقوقی رایگان برای آن ها فراهم نشده است.

سامانه‌ی اینترنتی مشاوره حقوقی تخصصی

سامانه حقوقی دادپرداز یک سامانه‌ی اینترنتی برای مشاوره حقوقی تخصصی و استخدام آنلاین بهترین وکلای کشور است. دادپرداز بر قراردادهای وکیل و موکل نظارت نموده و کیفیت خدمات با ابزارهای نرم‌افزاری تنظیم و تضمین می شود. در دادپرداز هر شخصی می‌تواند پاسخ سوالات حقوقی خود را به رایگان از وکلای دادپرداز بگیرد. بعلاوه، متقاضیان می‌توانند درخواست وکیل در دادپرداز ثبت نمایند تا از بهترین وکلای کشور پیشنهاد همکاری بگیرند و پشتیبانان دادپرداز تا پایان همکاری وکیل و وکیل در کنار آن‌ها هستند تا تجربه‌ی همکاری با وکلا، شیرین‌تر،مطمئن‌تر و آسان‌تر رقم بخورد.

تامین آسان‌تر خدمات حقوقی تخصصی رایگان برای افراد کم‌بضائت

با توجه به احساس نیاز به تامین آسان‌تر خدمات حقوقی تخصصی رایگان برای افراد کم‌بضائت، در یک تفاهم ارزشمند بین سامانه حقوقی دادپرداز و موسسه خیریه دارالاکرام توافق شده است تا افراد کم‌توانِ نیازمند به خدمات حقوقی رایگان، از طریق شعب متعدد موسسه خیریه دارالاکرام مورد شناسایی قرار گرفته و نمایندگان شعب، سوالات و درخواست‌های متقاضیان را از طریق دادپرداز ثبت نموده و پاسخ بگیرند.

ارائه خدمات توسط دادپرداز و جامعه وکلای خود

در این مسیر، دادپرداز تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های تحت اختیار و جامعه‌ی وکلای متخصص خود، به معرفی وکلای خیراندیشی بپردازد که به رایگان یا با حداقل دستمزد، حاضر به ارائه‌ی خدمات حقوقی با کیفیت به افراد نیازمند هستند. دادپرداز در این مسیر از منافع مالی و کارمزد خود به نفع نیازمندان چشم‌پوشی نموده و گام اول را در این مسیر خیر، شخصاً بر‌ می‌دارد. از سویی دیگر، موسسه‌ی خیریه‌ی دارالاکرام حتی‌الامکان تلاش می‌کند تا با یاری حامیان نیک اندیش خود، هزینه‌های اولیه‌ی دادرسی و قضایی را تامین نماید. به امید روزی که هیچ شخصی بواسطه‌ی ناتوانی مالی از احقاق حقوق خود باز نماند.

نوشته های مرتبط