شکوفا “به مهربانی”

همه می دانیم در سرزمین ما کودکان بسیاری هستند که استعداد آنها به علت انواع محرومیت هاو عقب ماندگی ها در مسیر رشد و شکوفایی قرار نگرفته است.

دیرپایی و تداوم این چرخه معیوب و ویرانگر در خانواده های نابرخوردار سبب ساز عدم شکوفایی استعداد فرزندان و انتقال این محرومیت از نسلی به نسل دیگر و ماندگاری چهره زشت فقر در جوامع حاشیه نشین شهرهای بزرگ ایران شده است.

در جامعه ما این ناکارآمدی اقتصادی – اجتماعی به یکی از چالش های مهم دولت تبدیل شده و دولت نیز بدون یاری جامعه مدنی و سازمان های مردم نهاد  توان حل این معضل و مشکل را نخواهد داشت.

اکنون موسسه ما با برند ” به مهربانی ” و در آستانه ١٧ سالگی خود برای سعادت و نیکبختی  کودکان بازمانده از تحصیل طرحی نو در انداخته و با عزمی استوار به دنبال افزایش ظرفیت های خود و ایجاد فضایی مناسب برای شکوفایی استعدادهای ٢٠٠٠ کودک نابرخوردار و نیازمند دیگر تا پایان سال جاری است.

شما هموطن مهربان و سخاوتمند می توانید با ثبت نام در شبکه فراگیر ” به مهربانی ” به یاری کودکانی بشتابید که در چرخه فقر گرفتار آمده اند و در صورت تداوم حیات این چرخه معیوب و ویرانگر نسل آینده با تهدید جدی مواجه خواهند شد.

موسسه ما  هم اکنون بیش از  ۲۰۰۰ دانش آموز را برای تحصیل با کیفیت و در سراسر کشور تحت پوشش قرارداده و علاوه بر آن هزینه تامین  امکانات معیشتی، آموزشی، فرهنگی، استعداد یابی، مهارت آموزی و مهم تر از همه مددکاری را برای آنها فراهم کرده است.

طرح افزودن ٢٠٠٠ کودک نیازمند دیگر و رسانیدن تعداد مددجویان به رقمی بالغ بر ۴٠٠٠ دانش آموز هزینه ای بالغ بر ٣ میلیارد تومان را برای موسسه (برای یک سال) به همراه خواهد داشت که شما می توانید سهمی کوچک یا بزرگ برای تامین این مبلغ داشته و در این تلاش جمعی و مهربانانه مشارکت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با کارکرد موسسه ما و سامانه “به مهربانی “که با شفافیت کامل مالی کار می کند و فعالیت اقتصادی را برای خود ممنوع کرده است با ما تماس بگیرید.

نوشته های مرتبط