اهدا لوازم مدرسه به دانش آموزان

اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان

🩵 به مهربانی سامانه‌ایست برای ارائه‌یِ آنلاینِ تمام خدماتی که دارالاکرام فراهم می‌کند. تمام افرادی که خانواده‌ی دارالاکرام را تشکیل می‌دهند از جمله دانش‌آموزان، حامیان، بانیان، مددکاران و همیاران برای سهولت انجام کار می‌توانند از طریق سامانه آنلاین به مهربانی فعالیت کنند. این امکان در راستای دیجیتالی شدن امور راه‌اندازی شده است. 🩵

کمپین جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان

لوازم تحریر از واجبات هر دانش‌آموز است که برای تحصیل نیاز است. خرید لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند نتیجه‌های مثبتی به همراه دارد که به بهبود وضعیت تحصیلی و روانی آن‌ها کمک می‌کند. این اقدام می‌تواند اعتمادبه‌نفس کودکان را افزایش دهد، زیرا آن‌ها احساس برابری و آمادگی بیشتری برای شرکت در فعالیت‌های آموزشی خواهند داشت.

درواقع دسترسی به ابزارهای مناسب، انگیزه و علاقه به یادگیری را تقویت کرده و به پیشرفت تحصیلی آن‌ها کمک می‌کند. از سوی دیگر، این حمایت‌های جامعه‌پسند حس تعلق و توجه را در کودکان ایجاد می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها احساس کنند که مورد توجه و حمایت قرار دارند. به طور کلی، تهیه لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند گامی مهم در راستای ارتقای عدالت آموزشی و بهبود کیفیت زندگی آنان است.

اگر شما هم قصد کمک به دانش‌آموزان نیازمند را دارید تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

جمع آوری وسایل مدرسه برای دانش آموزان نیازمند

شما میتوانید در کمپین سال تحصیلی جدید حامی دانش آموزان باشید، برای حمایت روی لینک زیر کلیک کنید…

حمایت از کمپین خرید لوازم التحریر برای دانش آموزان

جمع آوری وسایل مدرسه برای دانش آموزان نیازمند

با وجود اینکه از درس و مدرسه خیلی سال است که فاصله گرفته‌ایم، اما با نزدیک شدن به ماه مهر، همان حس و حال قبلا بهمان دست می‌دهد. دانش‌آموزانی که با شوق زیادی منتظر پوشیدن یونیفرم‌های نو، استفاده از کیف و کفش جدید و ملاقات دوباره با دوستانشان هستند، از نیمه شهریور ماه در انتظار روز اول مهر می‌نشینند تا به مدرسه بروند و لوازم‌التحریر تازه خود را به یکدیگر نشان دهند، اما بعضی کودکان هستند که توانایی خرید وسایل مدرسه ندارند یا حتی نمی‌توانند به مدرسه بروند.

دانش‌آموزان نیازمند نه تنها برای آمدن مهر خوشحال نیستند بلکه بسیار ناراحت و غمگین هستند. تهیه لوازم تحریر برای کودکان نیازمند را کمتر کسی به آن توجه می‌کند.

اهمیت تحصیل برای کودکان

تحصیل نقش مهمی در توسعه فردی و اجتماعی افراد دارد و باعث می‌شود که آینده‌ای روشن‌تر داشته باشند. همچنین تحصیل باعث افزایش اعتماد به نفس و یاد گرفتن مهارت و دانش لازم برای ساختن آینده‌ای روشن می‌شود. علاوه بر این، آموزش به کودکان فرصت می‌دهد تا استعدادها و علاقه‌های خود را کشف کنند و رشد شخصی و حرفه‌ای را دنبال کنند.

آموزش نقش مهمی در توسعه مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی دارد که برای همکاری با دیگران و ایجاد روابط مثبت ضروری است. مدارس به کودکان فرصت می‌دهند تا در محیطی ساختاریافته اجتماعی شوند، با همسالان خود تعامل داشته باشند و مهارت‌های اجتماعی مهمی مانند همدلی، احترام به دیگران و کار تیمی را بیاموزند.

مقالات خواندنی: تشخیص سازمان خیریه معتبر

جمع آوری وسایل مدرسه برای دانش آموزان نیازمند

لوازم تحریر ضروری برای دانش‌آموزان نیازمند (فاقد سرپرست موثر)

برای درس خواندن یکسری لوازم تحریر لازم است تا کودکان به واسطه آن‌ها درس را بهتر یاد بگیرند. در زیر یکسری لوازمی که برای تحصیل ضروری است و دانش‌آموزان حتما باید آن‌ها را داشته باشند گفته شده است.

  • ✔️ فرم مدرسه از واجبات است؛ زیرا بیشتر مدارس اجازه نمی‌دهند که دانش‌آموز هر لباسی که می‌خواهد بپوشد و فقط باید لباس فرم مدرسه پوشیده شود.
  • ✔️ دفتر و کاغذ یکی دیگر از واجبات است که برای نوشتن نیاز است. دفتر شامل دفتر خط دار برای نوشتن، دفتر شطرنجی، دفتر نقاشی واست.
  • ✔️ مداد و خودکار از وسایلی است که برای نوشتن الزامی است و حتما باید خریداری شود. همچنین داشتن پاک کن هم برای پاک کردن اشتباهات ضروری است.
  • ✔️ کیف مدرسه هم یکی دیگر از الزامات است که برای حمل و نگهداری وسایل مدرسه استفاده می‌شود.
  • ✔️ علاوه بر این، یکسری وسایل هم مثل قیچی، چسب، خط کش، ماژیک وکه جزو الزامات نیست هم می‌توانید برای این کودکان خریداری کنید.

چالش‌های کودکان نیازمند برای خرید لوازم تحریر

کودکان نیازمند به خصوص کودکان کار با چالش‌های مختلفی برای خریدن لوازم تحریر روبرو هستند. برخی از این چالش‌ها که تاثیرات منفی در آینده آن‌ها می‌گذارد شامل:

  • 🔴 مشکلات مالی:

بزرگترین چالش کودکان نیازمند مشکل مالی است. بسیاری از خانواده‌ها به خصوص در مناطق کم‌درآمد یا با وضعیت اقتصادی نامناسب، قادر به تهیه تمامی اقلام ضروری برای کودکانشان نیستند. این مشکل می‌تواند باعث شود که کودکان بدون لوازم‌التحریر کافی به مدرسه بروند.

  • 🔴 عدم دسترسی به بازار و لوازم تحریر با کیفیت:

در خیلی از مناطق محروم بازارهایی که لوازم تحریر به فروش میرسانند وجود ندارد. حتی اگر خانواده‌ها توانایی خرید داشته باشند، ممکن است مجبور شوند به خرید محصولات بی‌کیفیت روی آورند که عمر کوتاهی دارند و یا به طور کامل نیازهای آموزشی را برآورده نمی‌کنند.

  • 🔴 تفاوت‌های فرهنگی و اجتماعی:

در بعضی از جوامع، فشار اجتماعی برای داشتن لوازم‌التحریر خاص یا برندهای مشخص می‌تواند وجود داشته باشد. این فشار ممکن است باعث شود کودکان احساس نارضایتی یا شرم کنند اگر نتوانند لوازم‌التحریر مشابه همکلاسی‌های خود را داشته باشند.

چالش‌های کودکان نیازمند برای خرید لوازم تحریر

چگونه دانش‌آموزان نیازمند را تشخیص دهیم؟

برای تشخیص کودکان نیازمند برای اهدا کردن لوازم‌التحریر به آن‌ها راه های زیادی وجود دارد. در برخی موارد شما با دیدن لباس فرم و لوازم تحریر کهنه، متوجه می‌شوید که آن کودک نیازمند است یا حتی می‌توانید با مراجعه به مدرسه و سوال کردن از مدیر مدرسه این کودکان را شناسایی کنید. اما بهترین راه برای کمک کردن به دانش‌آموزان نیازمند، سازمان‌های کمک به نیازمندان است. یکسری سازمان‌ها با هدف کمک به نیازمندان و فراهم کردن یک زندگی بهتر برای آن‌‎‌ها تشکیل شده اند. شما می‌توانید کمک‌های خود را از طریق این سازمان‌ها به کودکان نیازمند اهدا کنید.

مقالات خواندنی: آدرس و شماره تلفن خیریه های کشور و تهران

خریدن لوازم تحریر برای دانش‌آموزان نیازمند چه تاثیری روی روحیه آن‌ها دارد؟

دانش‌آموز به خاطر نداشتن لوازم تحریر احساس خجالت زدگی می‌کند و اعتمادبه‌نفس آن نابود می‌شود. خرید لوازم‌التحریر برای کودکان نیازمند تأثیرات مثبت زیادی بر روحیه آن‌ها دارد. این اقدام موجب افزایش اعتمادبه‌نفس می‌شود؛ زیرا کودکان احساس می‌کنند همانند همسالان خود مجهز هستند.

همچنین دسترسی به لوازم‌التحریر مناسب انگیزه و علاقه به یادگیری را تقویت می‌کند، زیرا آن‌ها ابزارهای لازم برای انجام تکالیف و پروژه‌های درسی را در اختیار دارند. این حمایت حس تعلق و همبستگی در کودکان ایجاد می‌کند؛ چون متوجه می‌شوند که جامعه به آن‌ها اهمیت می‌دهد. در نتیجه، این کمک‌ها به بهبود کلی تجربه تحصیلی و روانی کودکان نیازمند منجر می‌شود.

جمع آوری و اهدا لوازم التحریر به کودکان در حال تحصیل

جمع آوری و اهدا لوازم التحریر به کودکان در حال تحصیل

چه حسی به ماه مهر و خرید لوازم تحریر دارید؟‌ چه از مدرسه خوشتان بیاید چه خوشتان نیاید، وقتی وارد فروشگاه‌های لوازم تحریر می‌شوید، تنوع و رنگ‌های شاد آنها شما را به یاد خاطرات مدرسه می‌اندازند. اولین فکری که در همان ابتدا به ذهن بیشتر ما می‌رسد، این است که در زمان ما این همه لوازم تحریر رنگارنگ و متنوع نبود. بله همه چیز متنوع‌تر و البته بسیار گران‌تر شده‌ است.

خرید ملزومات مدرسه یکی از راه‌های انگیزش دانش آموزان برای تحصیل است؛‌ همانطور که بیشتر ما در کودکی از خرید وسایل نو ذوق زده می‌شدیم. هیچ کودکی نیست که از داشتن یک کیف جدید برای مدرسه خوشحال نشود. اما همانطور که گفتیم هزینه‌های خرید این لوازم سال به سال بیشتر می‌شوند و عملا کودکان بیشتری بدون کیف و لوازم تحریر نو و یا حتی کافی راهی مدرسه می‌شوند. شاید حتی برخی از آنها بخاطر مسائل مالی از تحصیل باز بمانند. هزینه های لازم برای ثبت نام و تحصیل دانش آموزان در ایران به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، اما تمرکز ما در این نوشتار فقط بر لوازم تحریر است.

نتیجه کمک به تهیه لوازم مدرسه نیازمندان

ما چطور می‌توانیم کودکان بیشتری را راهی مدارس کنیم؟ چطور می‌توانیم آنها را برای درس خواندن تشویق کنیم؟ و اصولا تحصیل کودکان چه ارتباطی با ما می تواند داشته باشد؟ یک راه ساده مشارکت در طرح کمپین لوازم تحریر، همکاری با موسسه دارالاکرام است. بیایید هر کدام از ما، تخمین بزنیم که هزینه‌ خرید لوازم تحریر در پایتخت برای یک کودک دبستانی حداقل چند تومان است. سری به لوازم تحریر فروشی‌های شهر بزنید و قیمت برندهای لوازم تحریر مختلف را بررسی کنید. خودتان را جای کودکی تصور کنید که بعد از دریافت لوازم تحریر نو سر از پا نمی‌شناسد و می‌خواهد تمام روزش را با آن ها سر و کار داشته باشد. برای برخی کودکان حتی خرید یک مداد نو هم می‌تواند انگیزه بخش باشد.

حالا زمان آن است که از خودتان بپرسید که چرا من باید این کار را انجام بدهم و مثلا بخواهم کودکی را در شهری دور افتاده در جنوب ایران خوشحال کنم؟‌ اولین هدف حس خوبی است که پس از کمک کردن نصیبتان می‌شود، اما تمام ماجرا این نیست.

هر چه سطح سواد و آگاهی در جامعه بالاتر رود، شاخص‌هایی مانند آرامش، سرمایه اجتماعی، اعتماد، امنیت، رفاه و … نیز در سطح جامعه بالاتر می‌روند. پس منفعت این کار در نهایت متوجه تمام اعضای جامعه خواهد بود.

اگر می‌خواهید درباره‌ کودکان بازمانده از تحصیل اطلاعات بیشتری کسب کنید و یا یکی از آنها را مورد حمایت قرار دهید سری به بخش اصلی سایت به‌مهربانی بزنید. لیست کودکان بازمانده از تحصیل ب همراه اطلاعات آنها . با حمایت از کمپین لوازم تحریر، شما هم نقشی در علاقه‌مند کردن یک کودک به درس و ادامه تحصیل او داشته باشید.

به یاد داشته باشید که کمک شما می‌تواند دربرآیند حرکت‌های خیر خواهانه‌ای اینچنین تاثیر بسیاری بگذارد. زمان بازگشت به مدرسه است، اما امسال با انگیزه‌تر و باانرژی‌تر. در کمپین خرید لوازم تحریر شرکت کنید و بخشی از این انرژی باشید.

جمع آوری و اهدا لوازم التحریر به کودکان در حال تحصیل

نیاز به تحصیل دانش آموزان و ارتقا فرهنگ جامعه

تحصیل و سواد آموزی یکی از مهم ترین و باارزش ترین رویدادهای فرهنگی است که تمام دولت ها و کشورهای جهان، افراد جامعه خود را به سوادآموزی و ادامه تحصیل دعوت و تشویق می کنند. چرا که به خوبی می دانند ریشه تمامی فلاکت ها و نیازمندی ها نداشتن علم کافی و ناآگاهی است.

این موضوع در کشور ما نیز مشاهده می شود به گونه ای که امروزه شما می توانید حتی در دور افتاده ترین مناطق و روستاهای کشورمان نیز شاهد احداث و تاسیس مدارس باشید؛ اما آیا فقط با تاسیس مدارس می توان آموزش و تحصیل را به دانش آموزان ارائه داد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت بسیاری از خانواده های نیازمند هستند که توان و قدرت مالی کافی برای تحصیل فرزندان خود ندارند و به همین دلیل تعداد کودکانی که از مدرسه و علم محروم اند کم نیست.

به مهربانی سعی بر آن دارد با شناسایی این مناطق دورافتاده و خانواده های نیازمند کمک های لازم را در جهت ادامه تحصیل برای کودکان تامین کند چرا که می دانند هر یک از این کودکان سرمایه ملی این کشور و آینده سازن ایران هستند. به همین دلیل ما نیز به دنبال تهیه و تدارک لوازم مورد نیاز برای مدرسه هستیم تا بتوانیم سهم کوچک خود را در قبال این مسئولیت اجرا کنیم.

همان طور که در بخش قبلی نیز اشاره شد برخی از خانواده های محروم و نیازمند به دلیل بالا بودن قیمت لوازم مورد نیاز برای مدرسه و ضعیف بودن وضع مالی خود قادر به تامین هزینه های تحصیل کودک خود نیستند به خصوص وقتی که این خانواده ها از تعداد فرزند بیشتری برخوردار باشند در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها بسیار مشکل و سخت خواهد بود. موسسه ما، دارالاکرام نیز با توجه به نزدیک شدن سال نو  تصمیم دارد بهترین عیدی را برای کودکان نیازمند و محروم از تحصیل ارائه دهد.

از این رو به دنبال جمع آوری کمک هایی از قبیل لوازم مورد نیاز برای مدرسه هستیم. شما عزیزان نیز می توانید  سری به کتابفروشی های شهر خود بزنید و به خوبی پی به بالا بودن قیمت لوازم مورد نیاز برای مدرسه ببرید و به اندازه سهم و توان خود با ما همراه بوده تا بتوانیم سرمایه های آینده کشورمان را برای تحصیل حمایت کنیم.

کمک های مالی جهت خرید لوازم مورد نیاز برای مدرسه

قیمت لوازم تحریر به خصوص کاغذ و دفتر در بازار نسبت به گذشته افزایش فراوانی داشته است. با افزایش قیمت لوازم تحریر، تهیه و خرید برای خانواده‌ها به خصوص خانواده‌های کم بضاعت بسیار دشوار و حتی غیرممکن شده است. با نگاه به سایت‌های فروش لوازم تحریر و مغازه‌ها لیستی از لوازم تحریر ضروری و غیرضروری دانش آموزان در مقاطع مختلف و هزینه‌ حدودی خرید آن‌ها تهیه شده است.

کمک های مالی جهت خرید لوازم مورد نیاز برای مدرسه

لیست لوازم التحریر پیش دبستانی و دبستانی

  • 🔸جا مدادی:

جا مدادی طرح‌ها و جنس‌های متفاوتی دارد که با توجه به نوع قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. قیمت یک جامدادی پارچه‌ای با جنس مطلوب حدود بیست تا سی هزار تومان است.

  • 🔸مداد سیاه و مداد قرمز:

از ضروری‌ترین لوازم تحریر برای دانش‌آموزان است که قیمتی حدود دو تا سه هزار تومان دارد.

  • 🔸 تراش:

مداد تراش انواع مختفی دارد و قیمت آن هم بسیار متفاوت است. قیمت یک مداد تراش معمولی بدون مخزن دو هزار تا پنج هزار تومان است. قیمت مدادتراش رومیزی بین هشتاد تا دویست هزار تومان است.

  • 🔸پاکن:

پاکن هم از لوازم ضروری برای دانش‌آموزان است که قیمتی حدود دو هزار تا پنج هزار تومان دارد.

  • 🔸دفتر:

دفتر ضروری‌ترین لوازم تحریر برای دانش‌آموزان در تمام مقاطع تحصیلی است و با وجود افزایش قیمت حدودا سه برابری نسبت به سال گذشته‌، خانواده‌ها موظف به خرید آن هستند. امسال با توجه به گران شدن کاغذ، دفتر و دفترچه یادداشت بیش از سایر لوازم التحریر افزایش قیمت داشته‌اند؛ قیمت هر دفتر سیمی ۱۰۰برگ ۳۰ تا ۵۰هزار تومان، سیمی ۸۰برگ ۲۰تا ۴۰هزار تومان، ۶۰برگ ۱۵تا ۲۵هزار تومان و ۴۰برگ ۱۲ تا ۱۸هزار تومان است؛ دفتر معمولی نیز با کمی تفاوت قیمت نسبت به دفاتر سیمی، بسته به جسن و تعداد برگ، قیمتی بین ۱۰ تا ۲۵هزار تومان دارد.

  • 🔸دفتر نقاشی :

برای مقاطع دبستان و پیش دبستانی، دفتر نقاشی از ضروری‌ترین لوازم است و قیمتی بین ده تا پانزده هزار تومان دارد.

  • 🔸مداد رنگی:

مداد رنگی به خصوص برندهای خارجی افزایش قیمت چشمگیری داشته است. قیمت مداد رنگی ایرانی ۲۴ رنگ بین سی تا چهل هزار تومان است. برای مقاطع دبستان و پیش دبستانی‌، مداد رنگی ضروری است.

کمک های مالی جهت خرید لوازم مورد نیاز برای مدرسه

  • 🔸ماژیک:

ماژیک برای رنگ آمیزی غیرضروری است و یک بسته ماژیک ۱۲ رنگ قیمتی حدود بیست و پنچ تا چهل هزار تومان دارد.

  • 🔸پاستیل:

پاستیل که یه نوع مداد شمعی هست برای رنگ آمیزی ضروری نیست و یک بسته مداد شمعی ۱۲ رنگی قیمتی بین سی تا چهل هزار تومان دارد.

  • 🔸قیچی ، چسب مایع ،مقوا ،برگهA4 :

لوازمی که برای ساخت کاردستی لازم است از ضروریات برای مقطع پیش دبستانی است و قیمت حدودی برای خرید همه‌ی این لوازم پنجاه تا صد هزار تومان است.

  • 🔸کیف و کوله پشتی:

قیمت کیف و کوله پشتی بسیار متفاوت است و قیمتی بین پنجاه هزار تومان تا هشتصد هزار تومان دارد.

ما چطور می‌توانیم به این کودکان کمک کنیم تا از تحصیل محروم نشوند و از مدرسه و کودکی خود لذت ببرند؟

یکی از راه‌های حمایت از کودکان کم بضاعت، واریز مبالغ دلخواه به حساب موسسات خیریه برای تهیه لوازم تحریر و لوازم مورد نیاز مدرسه است. با کمک‌های مالی به این خانواده‌ها، کودکان زیادی از اول مهر لذت می‌برند و حتی بعضی از کودکان از محرومیت تحصیلی نجات پیدا می‌کنند.

اگر شما نیز به دنبال کمک به به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند کشور خود هستید می توانید با موسسه ما همراهی کرده و اقدام به خرید لوازم مورد نیاز برای مدرسه داشته باشید.

هم چنین شما می توانید مبلغ مورد نظر خود را به شماره حساب ارائه شده در وب سایت ما واریز کرده تا همکاران ما بتوانند اقلام مورد نیاز را خریداری و تهیه کنند. در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با همکاران در موسسه به مهربانی تماس حاصل کرده و جزئیات بیشتری را در این خصوص به دست آورده و طبق آن کمک های مالی خود را انجام دهید.

به یاد داشته باشید که هیچ عملی به اندازه مهربانی و مهربانی کردن زیبا و لذت بخش نمی باشد و این مهم نیست شما تا چه مبلغی می توانید به این کودکان نوشکفته کمک کنید بلکه مهم این است که شما به این معضل اجتماعی پی برده و درصدد کمک به این عزیزان برآمده اید.

لازم به ذکر است شما میتوانید به صورت حضوری تیم جوان به مهربانی را یاری کنید و سهمی نیز در تهیه تا ارسال و تحویل این اقلام به دانش آموزان داشته باشید.

کمپین جمع آوری لوازم مدرسه برای سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۴

کمپین جمع آوری لوازم مدرسه برای سال تحصیلی  ۱۴۰۳-۱۴۰۴

هریک از این کمپین‌های لوازم تحریر با شعار و شیوه‌های متفاوتی سعی دارند، کمک کنند تا بوی ماه مهر، برای دانش آموزان نیازمند سرزمینمان، یادآور بوی ماه مهربانی باشد. از اقلامی که در این کمپین مورد نیاز است، می‌توان به مداد رنگی، کیف، دفتر، مداد، کوله پشتی، جا مدادی و هایلایتر اشاره کرد.

کمپین جمع آوری لوازم مورد نیاز برای مدرسه از قبیل لوازم ابتدایی و لوازم دبیرستان  موسسه به مهربانی در حال فعالیت بوده و در سال جدید تحصیلی نیز به این فعالیت انسان دوستانه ادامه می دهد دوستان عزیز که علاقه مند به شرکت در این کمپین هستند می توانند همین حالا با همکاران ما در تماس بوده و کمک های خود را اعلام کنند .

هم چنین دوستان می توانند نشانی و اسامی مناطق محروم و دانش آموزان نیازمند در منطقه خود را نیز به همکاران ما اعلام کرده تا جهت حمایت از این مناطق محروم نیز رسیدگی های لازم صورت بگیرد. معرفی دانش آموزان نیازمند

از اقلامی که قصد خرید لوازم مورد نیاز برای مدرسه داریم می توان به مداد رنگی، دفتر، کیف، هایلایتر، وایت برد، کوله پشتی و غیره اشاره نمود.

با شرکت در کمپین لوازم تحریر و کمک به این خانواده‌ها، یکی از بزرگترین معظلات تحصیلی بهبود خواهد یافت.

زمانی که یک کودک از تحصیل بازمانده می شود، مشکلات و معضلات بسیاری را به همراه خواهد داشت، از آنجا که بیشتر این کودکان زودتر وارد بازار کار می شوند و یا این که به دلیل عدم تربیت صحیح به راه های نادرست کشیده می شوند در آینده جامعه را با معضلات زیادی روبرو خواهند است لذا ضروری است که بیشترین توجه به این کودکان شود.

کمپین لوازم التحریر برای دانش آموزان

6 پاسخ

  1. باسلام و عرض خداقوت
    نمایش چهره کامل کودکان نیازمند در تضاد با حفظ کرامت انسانی میباشد.شاید بهتر بود چهره ها شطرنجی شود.

    1. سلام
      ضمن سپاس فراوان از حسن توجه شما هموطن گرامی باید به استحضارتان برسانیم تصاویر دانش آموزان دارالاکرام قطعا منتشر نمی شود مگر در صورت رضایت خود آنها. این تصاویر نیز از جمله مواردی است که طی سال های گذشته در رسانه ها به کرات منتشر شده و ما نیز از آن ها استفاده کردیم. همانگونه که می دانید دارالاکرام طبق منشور اخلاقی خود موظف به حفظ کرامت ذاتی انسانی دانش آموزان و خانواده های آنهاست و لذا در تمامی اقدامات موسسه این اصل به طور کامل رعایت می شود.

  2. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    بنده یکی از معلمان مناطق محروم استان گلستان هستم ودر مدرسه ایی که بنده در ان مشغول هستم دارای دانش اموزان با بضاعت مالی ضیعفی است. و با توجه به اینکه گروه شما در جهت اهدای وسایل به مناطق محروم پیش قدم شدن
    خواهشمندم از این وسایل به دانش آموزان این ندریه نیز اهدا شود.
    خیلی ممنون

  3. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما
    اینجانب یکی از معلمان مناطق محروم استان هرمزگان در روستای محرومی هستم که جمعیت هرخانوارزیادمی باشد به همین دلیل تامقطع ابتدایی تحصل کردندوبعدبه دلیل فقرمالی وبضاعت ضیعیف مدرسه رااجباراترک تحصیل کرده ودر مدرسه ایی که بنده در ان مشغول هستم دارای دانش اموزان با بضاعت مالی ضیعفی است. و با توجه به اینکه گروه شما در جهت اهدای وسایل به مناطق محروم پیش قدم شدم میباشند
    خواهشمندم از این وسایل به دانش آموزان این مدرسه نیز اهدا شود.تماس ۰۹۱۷۹۷۶۷۶۹۶
    خیلی ممنون

    پاسخ

    1. سلام و درود
      خدا قوت
      حوزه اصلی فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است، شما میتوانید اطلاعات کودکان واجد شرایط را از طریق لینک زیر در سامانه وارد کنید تا همکاران برای شناسایی اقدام کنند.
      https://bemehrbani.com/student

  4. بسمه تعالی
    با سلام و احترام
    منتظر حضور سبزتان هستیم . دبستان روستای مزراکو و دیمشهر خورگو بخش مرکزی شهرستان بندرعباس استان هرمزگان ، دوستان می توانند ضمن بررسی از این مناطق محروم و دانش آموزان نیازمند در منطقه بازدید کنند. لوازم مورد نیاز برای مدرسه می توان به مداد رنگی، دفتر، کیف، وایت برد، کوله پشتی و غیره اشاره نمود.
    و من الله التوفیق
    ۰۹۱۷۸۶۰۱۹۹۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

بازگشت به مدرسه

تاریخ شروع: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

تاریخ پایان: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

مبلغ مورد نظر: هشت میلیارد تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده