کمپین کرامت

کمپین کرامت برای کمک به تحصیل دانش آموزان

کمپین دهه کرامت آغاز شد

در دارالاکرام “پایبندی به اصل کرامت انسانی”، به عنوان مهم ترین اصل منشور اخلاقی، تنها یک ژست فرهیخته مأبانه نیست بلکه سرلوحه تمامی گام ها و اقدامات حمایتی آن است.

ایام میلاد حضرت معصومه(س) تا میلاد امام رضا(ع)، دهه کرامت نامگذاری شده است. موسسه خیریه دارالاکرام که به معنای حقیقی آن، سرای کرامتی است که با حفظ و پایبندی به کرامت ذاتی انسان ها، نزدیک به دو دهه در زمینه حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر فعالیت مستمر و بی وقفه داشته است، با راه اندازی کمپین مردمی ” کمپین کرامت ومهربانی” در این دهه، در نظر دارد تا باری دیگر هموطنان نیکوکاران مان را به حمایت از این دانش آموزان در سراسر کشور ترغیب نموده و در این زمینه دست به اقدامات موثری بزند. تاکنون تبلیغات گسترده ای نیز درباره این کمپین در رسانه های مختلف صورت گرفته است.

مقاله پیشنهادی : بهترین راه های کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند

میخوام درس بخونم تا

موسسه دارالاکرام نزدیک به دو دهه است که با پرداخت بورسیه تحصیلی ماهانه، از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت تحصیلی می کند تا از ترک تحصیل دانش آموزان به بهانه فقر ممانعت نماید.  امید است با همیاری نیکوکاران متعهد در سراسر کشور بتوانیم از یک سو از روند ترک تحصیل دانش آموزان کم برخوردار کشور جلوگیری کنیم و از سوی دیگر با برخورداری از امکاناتی چون تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه طرح آشتی با آموزش، طرح آبا، امکان بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل را در شهرهای کم برخورداری چون ایلام، کرمان و سیستان و بلوچستان هرچه زودتر فراهم نماییم.

 

 

 

موسسه دارالاکرام به عنوان اولین موسسه همکار با آموزش و پرورش، با عقد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش در زمینه طرح آشتی با آموزش، آبا، توانسته است در زمینه بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تحصیل نیز، گام های بلند و موثری بردارد. لذا از هموطنان نیکوکارمان دعوت می کنیم در کمپین مردمی کرامت ما را همراهی نمایند.روند معرفی و جذب دانش آموزان نیازمند در به مهربانی را اینجا ببینید.

 

راه های کمک و پیوستن به کمپین

از طریق اپلیکیشن تاپ

شماره کارت : ۶۳۹۵۹۹۷۰۰۰۰۶۱۸۱۹

کمک به کمپین کرامت و مهربانی، کمک های نقدی (کمپین کرامت و مهربانی) در سامانه به مهربانی

https://bemehrbani.com/crowdfunding/item/12

 حمایت از دانش‌آموز در سامانه به مهربانی

https://bemehrbani.com/album

سایت موسسه دارالاکرام

https://darolekram.com

نوشته های مرتبط