بهارِ “به مهربانی” برای ۷۳۰۰ دانش‌آموز ایرانی

ما حافظانِ بهاریم؛ کمپین تهیه‌ی عیدانه برای دانش‌آموزانِ به مهربانی

تنها ۱۵ روز دیگر تا پایان سال ۱۴۰۲ باقیست و همه در تکاپویِ آماده شدن برای ورود به سال نو هستند تا بار دیگر نوروز را جشن بگیرند.

تجربه‌یِ تلخِ تنگناهای اقتصادی بر هیچ کس پوشیده نیست؛ اما انسان یعنی دشواری وظیفه و گاه این وظیفه در کاستن از رنج دیگران معنا می‌شود؛ در اینکه در میان روزمرگی‌های خسته‌کننده، به قدر و توانِ خود گامی بردارد برای کاستن از رنج دیگری؛ برای کم کردن سنگینی باری که بر شانه‌های کودکانمان می‌گذرد؛ کودکانی که به علت رنج اقتصادی و نبود سرپرست موثر در معرض خطر ترک تحصیل قرار دارند.

نوروز تکرار می‌شود همان‌طور که رنج‌ها تکرار می‌شوند اما آنچه تحملِ تکرارِ رنج‌ها را تاب‌آور و لذتِ تکرار بهار را به یادماندنی‌تر می‌کند، مهربانیست؛ آنچه در نهایت از آدمی در یادها می‌ماند.

به مهربانی، سامانه آنلاین حمایت از آموزش کودکان و نوجوانان در معرض خطر ترک تحصیل، با برگزاری کمپین ما حافظان بهاریم در کنار دانش‌آموزانیست که دستان حمایتگر پدر را کم دارند تا آنها هم بتوانند با نشاط بیشتری نوروز را جشن بگیرند.

به مهربانی در کمپین ما حافظان بهاریم برای هر دانش‌آموز مبلغ ۷۰۰ هزار تومان عیدانه در نظر گرفته است و هر نیکوکار می‌تواند به اندازه‌ی پرداخت جزئی از این مبلغ یا کل آن در این کمپین مشارکت کند و یک قدم به سوی بهار بردارد؛ یک قدم برای انسان و انسانیت.

نیکوکارانی که تمایل به مشارکت غیرنقدی در این کمپین دارند نیز می‌توانند در حافظان بهار حضور داشته باشند.

نوشته های مرتبط