قصه‌ی علیرضا اول شد

علیرضا دانش‌آموز دارالاکرام خمین در بیست‌وپنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی، مقام نخست را در میان نوجوانان به خود اختصاص داد.

او ۱۷ سال دارد و ۴ سال از عضویتش در خانه‌ی کرامت خمین می‌گذرد.

علیرضا دانش‌آموز پایه‌ی دوازدهم رشته‌ی علوم انسانی است. او به همراه مادرش در یکی از روستای اطراف شهر خمین در منزلی اجاره‌ای زندگی می‌کنند.

این دانش‌آموزِ فعال و هنرمندِ دارالاکرامِ خمین که در تمام عرصه‌های تحصیل و آموزش خوش درخشیده است، بار دیگر با کسب مقام در زمینه‌ی هنرِ کلام و قلم؛ یعنی ادبیات و قصه، جامعه‌ی حامیان نیکوکار را بر درستیِ مسیری که انتخاب کرده‌اند، مطمئن‌تر ساخت.

علیرضا به هنر نقالی و قصه‌گویی بسیار علاقه‌مند است و با پشتکار و تلاش بالا، بدون اینکه در کلاس‌های آموزشی شرکت کند، با کمک اساتید شهرستان و استان و با انگیزه و تلاش و پشتکار فردی در مسابقات بسیاری شرکت کرده و رتبه‌های خوبی به دست آورده است.

دارالاکرام نیز با معرفی علیرضا به مراکز مرتبط، امکان قصه‌گویی و نقالی‌خوانی در چند برنامه‌ی رسمی را برایش فراهم ساخته است.

جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی امسال نیز در یزد پایتخت قصه گویی ایران برگزار شد و علیرضا در بخش آیینی سنتی این جشنواره‌ی قصه‌گویی، نفر اول شد.

علیرضا به دلیل ذوق و استعدادی که در نوشتن دارد، از اعضای کانون پرورش فکری استان مرکزی نیز هست.

او با تلاش بی‌وقفه‌ی خود توانست در بیست‌‌و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در بخش آیینی‌ سنتی در رده نوجوانان با ارائه‌ی اثر خود، با عنوان غلامِ عشق، مقام اول این جشنواره را کسب کند.

جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی در روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذر در یزد برگزار شد.

 

برای مشاهده‌ی این خبر در سایت دارالاکرام کلیک کنید

 

نوشته های مرتبط