جمع کودکان مورد حمایت خیریه

درباره موسسه خیریه دارالاکرام

موسسه خیریه دارالاکرام و دغدغه تحصیل دانش آموزان کم برخوردار

مرامنامه دارالاکرام بر این اصل استوار است:

“هیچ کودکی به بهانه فقر نباید از حق تحصیل محروم شود”

موسسه خیریه دارالاکرام، نهاد مردمی مستقل، غیرانتفاعی با رویکردی فراسیاسی و فرامذهبی، به منظور مقابله با پدیده نامطلوب بازماندگی تحصیلی کودکان در سال 1380 پا به عرصه ظهور گذاشت. اینک پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در این عرصه، این موسسه با برخورداری از 19 شعبه استانی در بیش از 50 شهر کشور، از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر، از مقطع پیش دبستانی تا دانشگاه، با اهدا بورسیه تحصیلی حمایت می نماید. دارالاکرام با بهره گیری از یکی از مجهزترین سامانه های آنلاین کشوری، سامانه آنلاین به مهربانی، تاکنون توانسته است قریب به 5000 دانش آموز را بورسیه نماید.

بچه های موسسه خیریه دالاکرام
موسسه خیریه دارالاکرام با آگاهی از نقش و ضرورت آموزش در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی این دانش آموزان، بر حمایت تحصیلی از دانش آموزان همت گمارده است تا به نوبه خود در پیشرفت علمی، فرهنگی و  اقتصادی این اقشار آسیب پذیر سهیم بوده و از سقوط جامعه به ورطه عقب ماندگی و توسعه نیافتگی در حد توان و مسئولیت اجتماعی خویش پیشگیری نماید.
خیریه دارالاکرام طبق اصل منشور اخلاقی خود، از انجام هرگونه فعالیت اقتصادی و سودآور منع شده و تنها با حمایت ها و مشارکت های مردمی توانسته است طی این سال ها جهت تحقق اهداف و رسالت اش که حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در سراسر کشور است، گام های موثری بردارد.

دارالاکرام به دلیل وظیفه شناسی، تعهد، صداقت، شفافیت و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف مورد وثوق نیکوکاران کشور قرار گرفته و توانسته است جمعی از یاران نیکوکار را در حوزه های مختلف اعم از حامی، همیار، بانی و مددکار گرد هم آورد و در سراسر کشور به ویژه در مناطق دورافتاده و کم برخوردار این دانش آموزان و خانواده های شان را مورد حمایت های چندگانه شامل خدمات درمانی، آموزشی، مددکاری، فرهنگی و کارآفرینی قرار دهد.
در صورت حمایت نکردن از دانش آموزان کم بضاعت، علی رغم برخورداری از استعداد، علاقه مندی و انگیزه تحصیل، آنها تنها به دلیل کمبودهای اقتصادی خانواده، ناگزیر از فضای امن مدرسه دل کنده و برای کار به خیابان های ناامن روی می آورند و هم چون سایر کودکان کار، در معرض انواع بیماری ها و آسیب های روحی و جسمی اعم از اعتیاد و بزهکاری قرار خواهند گرفت. این امر نه تنها به این اقشار آسیب پذیر که به امنیت جامعه آسیب های جدی وارد می سازد.
اگر شما نیز دغدغه حمایت از دانش آموزان کم برخوردار این مرز و بوم را دارید به دیگر اعضای خانواده بزرگ دارلاکرام بپیوندید و ما را در مسیر حمایت از آنان یاری کنید.روند معرفی و جذب آنلاین دانش آموزان در به مهربانی

راه های ارتباطی ما:
https://bemehrbani.com/سامانه آنلاین به مهربانی
https://darolekram.comسایت دارالاکرام
8999 8808 021 شماره تماس دفتر ستاد داخلی 110

نوشته های مرتبط