موسسات خیریه ایران

موسسه خیریه چیست

موسسه خیریه به نوعی کسب و کار گفته می شود که اغلب در قالب نهادی مردمی و غیرانتفاعی و با مشارکت های مردمی، جهت رفع نیازها و معضلات اجتماعی در زمینه های مختلف اعم از بهداشت و درمان، معیشت، و آموزش، به گروه ها و اقشار آسیب پذیری چون فاقد سرپرست، بدسرپرست، زنان سرپرست خانوار، معلولین، معتادان و مواردی از این قبیل رسیدگی کرده  و به طور کلی در زمینه کمک های بشردوستانه و خیرخواهانه به فعالیت می پردازد.

اهداف موسسات خیریه

محور فعالیت های هر موسسه خیریه بنابر اهداف خاص آن شکل می گیرد. قوانین و مفاد مالیاتی مربوط به خیریه ها نیز مطابق با قوانین متفاوت هر کشور، متغیر است. موسسات خیریه طبق ماموریت های از پیش تعیین شده خود قادر به فعالیت در حدود اختیاراتی هستند که در چارچوب قوانین تیین می شود. مجوز فعالیت نیز بر اساس همین قوانین برای موسسات خیریه صادر می شود. پیشنهاد جهت مطالعه بیشتر: تفاوت دارالاکرام با دیگر موسسات خیریه

انواع موسسات خیریه

موسسات خیریه به دو دسته عمده غیرانتفاعی(خصوصی) و دولتی تقسیم می شوند. اساس فعالیت های این دو نوع موسسه  تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد و دلیل این تقسیم بندی و نامگذاری را در نحوه تامین منابع مالی آن موسسات باید جست و جو کرد.

به بیان دیگر، در موسسات خصوصی منابع مالی از طریق مشارکت های مردمی و نیازهای مالی از طریق اسپانسرها( یا همان بانیان) که می تواند یک فرد حقیقی یا حقوقی باشد تامین می شود. این موسسات با استفاده از این منابع مالی به فعالیت های خود ادامه می دهند. در موسسات خصوصی، اغلب جامعه هدف مشخص تر و محدودتر است.

در موسسات خیریه دولتی، پشتوانه مالی اصلی دولت است اما در بعضی موارد نیز مردم و سایر موسسات خصوصی نیز به این موسسات دولتی حمایت می کنند. برخلاف موسسات خصوصی، اغلب موسسات خیریه دولتی با جامعه وسیع تری سروکار داشته و سعی در کمک و حل مشکلات عموم مردم دارند.

دسته بندی حوزه فعالیت موسسات خیریه

  1. تامین هزینه های درمانی نیازمندان
  2. تامین معاش و درآمد ماهانه خانواده های نیازمند
  3. تامین و توزیع بسته های حمایتی شامل خوراک و پوشاک
  4. تامین هزینه های کودکان فاقد سرپرست موثر
  5. تامین هزینه های تحصیلی کودکان فاقد سرپرست
  6. حمایت مالی از کودکان کار
  7. تامین وام های بدون بهره (قرض الحسنه)
  8. کمک به مردم آسیب دیده در بلایای طبیعی و بحران های مالی
  9. کمک به معلولان و سالمندان
  10. کمک به معتادان و افراد بی خانمان

موسسات خیریه  به تفکیک زمینه فعالیت

۱- موسسات خیریه فعال در حوزه بهداشت و درمان:

این موسسات در قالب مراکز درمانی فعالیت می کنند که می تواند در قالب یک درمانگاه یا بیمارستان باشد.

۲- موسسات خیریه توزیع کننده پول و کالا:

این موسسات خیریه در زمینه جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی خیرین و سپس توزیع آن میان نیازمندان شناسایی شده فعالیت می کنند.

۳- موسسات خیریه عمرانی:

موسسات خیریه ای که در زمینه ساخت مدرسه و سرپناه برای اقشار آسیب پذیر فعالیت می کنند.

۴- موسسات خیریه سرپرستی و نگهداری:

موسسات خیریه ای که از افراد بی سرپرست، سالمندان، کم توانان و ناتوانان جسمی -حرکتی و ذهنی نگهداری می کنند.

۵- موسسات خیریه آموزشی:

این موسسات خیریه در زمینه آموزش افراد محروم جامعه فعالیت می کنند. موسسات سوادآموزی، موسسات آموزش معلولین و ناتوانان ذهنی و موسسات مشاوره ای از جمله این موسسات هستند.

۶- موسسات خیریه پژوهشی:

به عنوان نمونه موسسه تحقیقات سرطان با تحقیق بر درمان بیماری سرطان و تولید داروهای ارزان قیمت برای معالجه این بیماری، از جمله این موسسات است که رفع نیازهای درمانی افراد محروم کمک می نماید.

۷- موسسات خیریه خدمات مشاوره :

این موسسات خیریه در حوزه های حقوق خانواده، تحصیل و آموزش، شغل، درمانی و تربیتی به افراد محروم خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

۸- موسسات خیریه توان یابی و بازپروری:

موسسات توان یابی معلولین جسمی -حرکتی، یا موسسات بازپروری معتادان از جمله این موسسات هستند.

وظایف موسسات خیریه

دامنه فعالیت و حیطه وظایف این موسسات در زمینه کمک به نیازمندان بسیار گسترده است که دلیل آن نیز به گستردگی مشکلات و معضلات اجتماعی موجود در جامعه باز می گردد.  صرف نظر از این که علل و عوامل مشکلات جامعه  فقر و بیکاری یا سایر عوامل اجتماعی و فرهنگی باشد، در هر جامعه اقشار آسیب پذیر تحت هر شرایطی نیاز به کمک و حمایت دارند.

خانواده های کم درآمد، بی سرپرست یا بدسرپرست، خانوارهای زن سرپرست، خانواده های دارای سرپرست بیمار یا کم توان، سرپرست خانواده های ورشکسته و مالباخته، کودکان کار و خیابان، بی خانمان ها و بسیاری موارد مشابه از جمله اقشار آسیب پذیری محسوب می شوند که برای تامین معیشت، هزینه های درمان، تحصیل و سایر هزینه های ضروری و مایحتاج زندگی نیاز به کمک و حمایت موسسات خیریه دارند.

در صورت عدم حمایت از این اقشار، علاوه بر بغرنج شدن و ناگوارتر شدن شرایط، آسیب های جدی و جبران ناپذیری نیز بر جامعه وارد می شود و جامعه را طبقاتی و بالطبع دچار معضلات جدی می کند. بروز مشکلات روحی روانی حاصل از مشکلات فوق مانند سرخوردگی، یاس و نومیدی، خشم و نفرت، از  یک سو منجر به بزه و جرایم و مفاسد اخلاقی و خودکشی و سایر معضلات فردی می شود و از سوی دیگر افراد جامعه را نیز با  کاهش امنیت اقتصادی، امنیت اجتماعی، و سایر مشکلات به چالش می کشد و آنها را درگیر می کند.

کمک به ارتقا و توسعه جامعه با ایجاد رفاه نسبی برای عموم جامعه  با ارائه خدمات اجتماعی، ارتقای امنیت عمومی و دفاع از حقوق مادی و معنوی اقشار  آسیب پذیر و کم توان از جمله مهم ترین تاثیرات موسسات خیریه است. اینجاست که اهمیت و ضرورت عملکرد خیریه ها به ویژه خیریه های غیرانتفاعی که با مشارکت های مردمی و کمک های داوطلبانه نیکوکاران در رفع بخشی از این مشکلات می کوشند بخوبی رخ می نماید و برجسته می شود.

آشنایی با موسسات خیریه برتر در کشور

انتخاب از میان فهرست موسسات خیریه فعال در کشور در زمینه های مختلف اجتماعی، تحصیلی، فرهنگی، آموزشی، درمانی و غیره کار آسانی نیست اما شاید بتوان در این یادداشت به چند مورد از موسسات خیریه که از حُسن شهرت برخوردارند اشاره مختصری نمود.

موسسه خیریه محک(حمایت از کودکان سرطانی)

موسسه محک به عنوان یکی از برترین موسسات خیریه کشور در زمینه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان فعالیت داشته و برندی بسیار موفق محسوب می شود. جالب است بدانید که ایده تاسیس و راه اندازی موسسه خیریه محک، توسط بنیان گذار آن سعیده قدس و از ابتلای فرزندش به بیماری سرطان سرچشمه گرفته است.

لوگو موسسه محک

بر اساس آخرین آمار،  محک حامی  بیش از ۳۰ هزار کودک و نوزاد مبتلا به بیماری سرطان بوده است. خوشبختانه حمایت موسسه محک از کودکان مبتلا به سرطان، با همیاری مردم ایران پیوسته در حال افزایش است. موسسه خیریه محک از یک بیمارستان کاملا تخصصی جهت درمان سرطان کودکان برخوردار است که مساحت آن بیش از ۱۸۰۰۰ متر مربع است. موسسه محک مجری تعداد زیادی از پروژه تحقیقاتی در زمینه درمان سرطان کودکان بوده و با شرکت های درمانی و تحقیقاتی بسیار معتبری همکاری می کند.

موسسه بهنام دهش پور (حمایت از بیماران سرطانی)

موسسه خیریه بهنام دهش پور یکی دیگر از موسسات خیریه کشور است که در زمینه درمان بیماری سرطان فعالیت دارد. داستان تاسیس این موسسه بسیار تامل برانگیز است. موسس و بنیان گذار این موسسه، بهنام دهش پور، در سن ۱۷ سالگی به بیماری سرطان مبتلا شد. وی بدون در نظر گرفتن شرایط سخت بیماری اش، ۴ سال پس از ابتلا به سرطان، در سال ۱۳۷۴ اقدام به راه اندازی یک بازارچه امور خیریه نمود.

موسسه بهنام دهش پور

متاسفانه پزشکان موفق به درمان بیماری وی نشدند و بالاخره این بیماری او را از پای درآورد. پس از درگذشت بهنام دهش پور، خانواده و دوستانش راه وی را ادامه دادند و موسسه خیریه ای را در زمینه حمایت از افراد مبتلا به سرطان به نام وی تاسیس نمودند.

موسسه خیریه زنجیره امید(خدمات درمانی برای کودکان)

موسسه خیریه زنجیره امید در تیرماه سال ۱۳۸۶ با هدف ارائه خدمات درمانی به کودکان نیازمند و کم برخوردار تاسیس شد. حوزه فعالیت موسسه زنجیره امید، یاری رساندن به کودکان کمتر از ۱۸ سال است که به بیماری های قلبی و مشکلات ارتوپدی مبتلا هستند. لازم به ذکر است که موسسه خیریه زنجیره امید با موسسه ای همنام خود در فرانسه همکاری دارد.

انحمن زنجیره امید

موسسه خیریه زنجیره امید،  با شعار “بر چهره  کودکی اش طرح لبخندی بکشیم” به فعالیت می پردازد. فعالیت این موسسه به طور کلی به سه دسته فعالیت های درمانی، ساختاری و  آموزشی – پزشکی تقسیم می شود. موسسه زنجیره امید از زمان تاسیس تاکنون به بیش از ده هزار کودک مبتلا یاری رسانده و  آنها را تحت حمایت قرار داده است.

انجمن ام اس ایران (حمایت از بیماران ام اس)

 انجمن مولتی پل اسکلروز ایران که به نام انجمن ام اس ایران نیز شناخته می شود، موسسه خیریه ای است که در زمینه یاری رسانی و حمایت از بیماران ام اس فعالیت دارد. انجمن ام اس ایران در اسفندماه ۱۳۷۸ فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد و تاکنون به صورت پیوسته فعالیت خود را ادامه داده است.

انجمن ام اس ایران

انجمن ام اس ایران با همکاری گروهی از پزشکان متخصص، بیماران، خانواده بیماران و خیّرین به فعالیت خود ادامه می دهد. هزینه های درمانی و تحقیقاتی انجمن ام اس ایران از طریق مشارکت داوطلبانه خیرین، برخی مسئولان کشور و مردم تامین می شود. حاصل حمایت های مردمی و فعالیت های این موسسه خیریه، شناسایی و تحت حمایت قرار گرفتن بیش از ۲۰ هزار بیمار ام اس در سراسر ایران است.

موسسه خیریه دارالاکرام(حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل)

موسسه خیریه دارالاکرام، نهاد مردمی مستقل، غیرانتفاعی با رویکردی فراسیاسی و فرامذهبی، به منظور مقابله با پدیده نامطلوب بازماندگی تحصیلی کودکان در سال ۱۳۸۰ پا به عرصه ظهور گذاشت. اینک پس از نزدیک به دو دهه فعالیت در این عرصه، این موسسه با برخورداری از ۲۱ شعبه استانی در بیش از ۶۰ شهر کشور، از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر، از مقطع پیش دبستانی تا دانشگاه، با اهدا بورسیه تحصیلی حمایت می نماید.

موسسه خیریه دالاکرام

در دارالاکرام با بهره گیری از یکی از مجهزترین سامانه های آنلاین کشوری، سامانه آنلاین به مهربانی، تاکنون بیش از ۴۲۰۰ دانش آموز در سامانه به مهربانی  ماهانه بورسیه دریافت می کنند و بیش از ۵۵۰۰ دانش آموز بورسیه دریافت نموده اند.

موسسه خیریه دارالاکرام با آگاهی از نقش و ضرورت آموزش در زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی این دانش آموزان، بر حمایت تحصیلی از دانش آموزان همت گمارده است تا به نوبه خود در پیشرفت علمی، فرهنگی و  اقتصادی این اقشار آسیب پذیر سهیم بوده و از سقوط جامعه به ورطه عقب ماندگی و توسعه نیافتگی در حد توان و مسئولیت اجتماعی خویش پیشگیری نماید.
خیریه دارالاکرام طبق اصل منشور اخلاقی خود، از انجام هرگونه فعالیت اقتصادی و سودآور منع شده و تنها با حمایت ها و مشارکت های مردمی توانسته است طی این سال ها جهت تحقق اهداف و رسالت اش که حمایت از کودکان بازمانده از تحصیل در سراسر کشور است، گام های موثری بردارد.

جمع کودکان مورد حمایت خیریه

دارالاکرام به دلیل وظیفه شناسی، تعهد، صداقت، شفافیت و حفظ کرامت انسانی جامعه هدف مورد وثوق نیکوکاران کشور قرار گرفته و توانسته است جمعی از یاران نیکوکار را در حوزه های مختلف اعم از حامی، همیار، بانی و مددکار گرد هم آورد و در سراسر کشور به ویژه در مناطق دورافتاده و کم برخوردار این دانش آموزان و خانواده های شان را مورد حمایت های چندگانه شامل خدمات درمانی، آموزشی، مددکاری، فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی قرار دهد.

در صورت حمایت نکردن از دانش آموزان کم بضاعت، علی رغم برخورداری از استعداد، علاقه مندی و انگیزه تحصیل، آنها تنها به دلیل کمبودهای اقتصادی خانواده، ناگزیر از فضای امن مدرسه دل کنده و برای کار به خیابان های ناامن روی می آورند و هم چون سایر کودکان کار، در معرض انواع بیماری ها و آسیب های روحی و جسمی اعم از اعتیاد و بزهکاری قرار خواهند گرفت. این امر نه تنها به این اقشار آسیب پذیر که به امنیت جامعه آسیب های جدی وارد می سازد.

پس همین امروز اقدام کنیم….

پیشنهاد جهت مطالعه بیشتر: تفاوت دارالاکرام با دیگر موسسات خیریه

 

90 پاسخ

  1. سلام دوستان برادران عزیزان بنده جونی ۲۹ساله هستم که چند وقت بیمارم نه بیمه ای دارم نه چیزی قبلا کارگری کار میکردم هزینه درمانمو پر میکردم الان نمیتونم در بیارم الان دیگه بیماریم نمیذاره وبدنم طاقت نداره محتاج مرام معرفت غیرت همتونم هر کسی هر چقدر مرامش معرفتش شد بهم کمک کنه ممنونم ****۶۲۸۰۲۳۱۴۹۲۳۲

    1. سلام
      ضمن آرزوی گشایش و موفقیت برای شما هموطن گرامی، بای به اطلاع تا برسانیم موسسه خیریه دارالاکرام تنها در زمینه حمایت تحصیلی از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر فعالیت می کند.

      1. سلام وخسته نباشید بنده ۱۹ هستم ایا این موسسه وام یا قرضی ۵۰۰میلیونی هم میدهند برای تحصیل در خارج و بعد این که اگر میدهند به بنده اطلاع دهید ممنون میشوم برای دانشگاه کمبریج انگلستان میخوام بعد ۱سال هم بهشون با سودش پس خواهم داد این هم ایمیل بنده هستش و بی صبرانه منتظر جواب هستم

        1. سلام
          خیر. غیر از بورسیه تحصیلی هیچ گونه وجه نقدی تحت هر عنوانی مثل قرض یا وام به دانش آموزان دارالاکرام پرداخت نمی شود.

        2. سلام من خوهاری دارم عقب ماندگی ذهنی دارد واکنون. در مرکزی بستری است که هیچ انماناتی ندارد در همدان اگر بخواهم اورا در جایی بستری کنم راهنمایی کنید کدام مرکز بهترین است خواهرم ۴۵سال سن دارد

          1. سلام
            حوزه فعالیت به‌مهربانی حمایت از آموزش کودکان مستعد تحصیل و کم برخوردار است.

  2. سلام وقتتون بخیر
    خدا قوت
    بنده دانشجوی ارشد رشته مدیریت دولتی هستم و روی شیوه و عملکرد موسسه های خیریه مختلف کار میکنم
    ممنون میشم اگر شماره تلفنی از مسئولین خیریه برای بنده بفرستید که بتونم سوالاتم رو ازشون پپرسم
    ممنون از لطفتون

    1. سلام
      ضمن سپاس و قدردانی از شما هموطن گرامی برای ارتباط با ما، شما می توانید جهت کسب اطلاعات لازم طی ساعات اداری با ما تماس حاصل نمایید:
      ۸۹۹۹ ۸۸۰۸ ۰۲۱ داخلی ۱۱۰
      واتس اپ: ۰۹۰۵۹۰۵۷۲۷۴

  3. سلام الان ۵سال از داربست افتادم چند تا مویرگ پاره شده روده پلاستیکی جراحی شکم شکستن ۳دندان شکستن دوجا بینی جراحی دیسک کمر تنها در امدمن حقوق کمیته امداد با یک بچه ۶ساله مستاجر بخدا خسته شدم حتی نمیتونم بچم تو مهد کودک ثبت نام کنم

    1. سلام
      ضمن ابراز همدردی با شما هموطن گرامی، در صورتی که دارای فرزند محصل از پیش دبستان تا مقاطع بالاتر و خود نیز از کارافتاده هستید با ما در ساعات اداری تماس بگیرید تا مورد شما تحت بررسی قرار گیرد:
      ۸۹۹۹ ۸۸۰۸ ۰۲۱ داخلی ۱۱۰
      واتس اپ: ۰۹۰۵۹۰۵۷۲۷۴

      1. سلام عرض ادب خدمت خیرین محترم بنده سوالی داشتم من خواهرم چند ساله ک فورت شده ۱ دختر و ۲ تا پسر داره پدرشون اصلن کار نمیکنه جدیدا یه زن جدید هم گرفته ک بخوبی از بچه ها نگهداری نمیکنه آیا موسسه خیریه شما میتونه ب این بچه ها کمک تحصیلی و جهیزیه برای دختر بکنه

  4. سلام وقتتون بخیر..بنده ۳۰سالمه..مادرم مریضه پدرم بیمه نداره و بیمار هست.‌.یه برادرم معلوله..و یه برادرم تنگی نفس داره…خودمم بیکارم بخدا قسم…۶نفریم همه مون بیکاریم..بخدا با یارانه ها زندگی میکنیم..لطفا به من کمک کنید..ما هیچکس رو نداریم..شماره تماس میزارم بیاین از نزدیک اوضاع مارو ببینید۷۵۴۷***۰۹۱۶هرکی در حد توانش میتونه کمک کنه…….****۵۸۵۹۸۳۱۱۱۴۷۵امین محبی اصل

    1. سلام
      ضمن ابراز تاسف و همدردی با شما هموطن گرامی، خیریه دارالاکرام طبق ماموریت سازمانی خود فقط می تواند از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت تحصیلی کند بنابراین اگر در خانواده فرزند محصلی دارید که پدر او از کارافتاده یا فوت کرده یا والدین او ازهم جدا شده و دانش آموز تحت سرپرستی مادر یا اقوام نزدیک است می توانید جهت کسب اطلاعات و بررسی بیشتر با ما در ساعات اداری تماس بگیرید تا در صورت واجد شرایط بودن در این زمینه اقدامات لازم صورت گیرد:
      ۸۹۹۹ ۸۸۰۸ ۰۲۱ داخلی ۱۱۰
      واتس اپ:۰۹۰۵۹۰۵۷۲۷۴

  5. سلام من یه بدبختم زرنگ نیستم گدا هم نیستم مجبور شدم هیچکاری بر نمیاد ازمون که پیام گذاشتم ترو خدا کمک کنین بهمون یه خدا نشناسی بهمون گفت بیاین گله دار کار ما امدیم شوهرم بره سرکار تا امدیم ماشین یاتاقان زد بعدم طرف دیگه جوابمون نداد حالا اواره شهر قریب تو پارک هوا گرم نشستیم بدون هیچ ترو خدا بهمون کمک میکنین ماشین درست کنیم بریم شهرمون به همه اشنا رو زدیم هیچکس دستمون نگرفت شما بهمون کمک کنین یه غریبه ترو خدا مرگ بچه هام دروغ نمیگم والا ۵۸۵۹۸۳۱۱۷۹۶۰****
    هرچی میتونین کمک کنین ماشین درست کنیم تروخدا

    1. سلام
      هموطن گرامی از شنیدن مشکلات شما بسیار متاسفیم اما موسسه خیریه دارالاکرام طبق ماموریت سازمانی خود موظف است فقط از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت تحصیلی کند. اگر شما در خانواده فرزند محصل و مستعدی دارید که برای تامین هزینه های تحصیلی اش دچار مشکل هستید برای کسب اطلاعات و بررسی بیشتر، با ما طی ساعات اداری تماس بگیرید:
      ۸۹۹۹ ۸۸۰۸ ۰۲۱ داخلی ۱۱۰
      واتس اپ: ۰۹۰۵۹۰۵۷۲۷۴

  6. سلام خواهربنده به تازگی همسرشونو ازدست دادن سه تافرزند دارن صاحب خونه جوابشون کرده خیلی گرفتارن دختربزرگ۱۸سال و دخترکوچک ۵سال وپسر۱۶سال دارن
    خواهش میکنم برای رضای خداکمکشون کنید
    اجرتون باسیدالشهدا

    1. سلام
      بسیار از این اتفاق متاسفیم. موسسه خیریه دارالاکرام از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت تحصیلی می کند چنانچه فرزندان ایشان واجد شرایط باشند تحت حمایت قرار می گیرند. لذا جهت کسب اطلاعات و بررسی های لازم با ما تماس بگیرید:
      ۸۹۹۹ ۸۸۰۸ ۰۲۱ داخلی ۱۱۰
      واتس اپ: ۰۹۰۵۹۰۵۷۲۷۴

  7. با سلام
    بنده خانمی ۳۴ ساله هستم داری سه فرزند پسر که خودم سرپرست آنها هستم و در خانه مستاجری زندگی میکنم و هر سه فرزندم محصل هستند ولی فقط با یک گوشی که دوربینشم خرابه نه از مدرسه نه از کمیته شهرمون هیچ حمایتی نشدن
    خواهش میکنم کمکم کنید ممنون

    1. سلام
      ضمن سپاس فراوان از این که مشکل خود را با ما در میان گذاشتید، لطفا جهت بررسی و کسب اطلاعات، در ساعات اداری با ما تماس بگیرید:
      ۸۹۹۹ ۸۸۰۸ ۰۲۱ داخلی ۱۱۰
      واتس اپ:۰۹۰۵۹۰۵۷۲۷۴

    1. سلام
      ضمن سپاس از شما هموطن گرامی، تعداد زیادی از موسسات خیریه در کشور مشغول به فعالیت هستند اما به دلیل سوابق معتبر و نحوه فعالیت برخی از آن ها از اعتبار و شهرت بیشتری در نزد مردم برخوردارند.

  8. به نام خدا
    باعرض سلام و خسته نباشید خدمت خیرین محترم
    داداشم به خاطر بدهی ۲سال و چند ماه است ک زندانه زندگیش نابود شده بخدا کل خانواده ۲سال زحمت کشیدم و کارگری کردیم که تونستیم مقداری از بدهیاشو پرداخت کنیم ولی این یکیو توان پرداخت نداریم چون واقعا زیر خط فقریم.
    زنداداشم هم بخاطر همین طلاق گرفته و مهریه رو هم میخواد التماستون میکنم کمکش کنین که بدهی رو پرداخت کنیم بیاریمش سر خونه زندگیش وبا این کارتون شادی و ارامشو به خونه ما بیارین.
    با تشکر فروان مجتبی پیرداده بیرانوند برادر زندانی محسن فرزند عوضعلی و الانم تو زندان پارسیلون خرم آباد میباشد.
    آدرس:لرستان،خرم اباد ۱۳۰۴***۰۹۹۰
    شمارو به حضرت عباس قسم میدم هر کاری از دستتون برمیاد برا داداشم انجام بدین و شادی و ارامش رو به خونه فقیرانه ما برگردونید

    1. سلام
      ضمن ابراز همدردی با شما هموطن گرامی، باید به اطلاع تان برسانیم خیریه دارالاکرام طبق ماموریت سازمانی خود موظف است تنها از دانش آموزان مستعد تحصیل و فاقد سرپرست موثر حمایت نماید و از ارائه خدمات به سایر افراد معذور است.

  9. سلام توروخدا اگه میشه بهم کمک کنین من دوازدهمم میخام به فیلم تدریس بگیرم واسه فیزیک ۳ ملیون پولشو ندارم توروخدا کمک کنین بگیرم 😭😭😭😭😭😭😭😭

    1. سلام
      ضمن آرزوی موفقیت برای شما، باید به اطلاع تان برسانیم خیریه دارالاکرام فقط به دانش آموزان خود ماهانه بورسیه تحصیلی می دهد. این دانش آموزان طبق ضوابط موسسه، واجد شرایط تشخیص داده شده اند. اما متاسفانه از پذیرش دانش آموزان سال دوازدهم معذوریم.

  10. سلام محمدسهویی معلول تهت پوشش بهزستی درخواست کمک دارم شهرستان نیکشهربخش اسپکه روستا نشین هستم نه شقلی دارم نه درامدی نیاز به کمک دارم شماره خساب معلولیت بهزستی ۲۷۰***۴۲۵محمدسهویی شماره کارت****۵۸۹۴۶۳۱۱۱۴۱۴ محمدسهویی شماره تماس ۱۷۷۸***۰۹۱۵ محمدسهویی درخواست کمک مارابپذیرید ممنونم

    1. سلام
      ضمن ابراز همدردی با شما هموطن گرامی، باید به اطلاع تان برسانیم خیریه دارالاکرام تنها از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت می کند و متاسفانه طبق مجوز سازمانی قادر به حمایت از سایر افراد نیست.

    1. سلام
      هموطن گرامی ضمن ابراز تاسف از مشکلی که برایتان پیش آمده باید به اطلاع تان برسانیم خیریه دارالاکرام تنها از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت تحصیلی می کند و به دلیل ماموریت سازمانی از فعالیت در سایر زمینه ها معذور است.

  11. سلام خسته نباشید من نیاز به دو میلیون پول دارم ولی نمی دونم شما میتونید کمکم کنید یا نه؟ و آیا میتونید موسسه ای رو بهم معرفی کنید که بهم کمک کنه؟

    1. سلام
      هموطن گرامی، خیریه دارالاکرام طبق ماموریت سازمانی خود فقط از دانش آموزان مستعد فاقد سرپرست موثر حمایت می کند و از فعالیت در سایر زمینه ها معذور است. سایر موسسات خیریه نیز به فراخور شرایط خدمات خود را به افراد ارائه می کنند.

  12. سلام علیکم. خیرین و برادران عزیز من ۲ فرزند تالاسمی دارم و از بلوچستان ایران هستم. فعلا برای پیوند مغز استخوان فرزندانم الان در بابل مازندران هستم و یکی از فرزندانم پیوند شده و یکی هنوز مونده تا پیوند بشه.اگر مایل بودید و الله بهتون توفیق داد شماره کارت بانک ملی من در پایین است جهت کمک البته کسانی که مایل باشند و رضای الله را در نظر بگیرند:
    ۶۰۳۷-****-۵۱۹۲-۵۰۶۰
    به نام رضا *****
    در صورتیکه که مدارک هویتی و پزشکی را لازم دارید یا میخواهید موضوع را بررسی کنید به یاری الله در ارائه مدارک مشکلی ندارم. شماره موبایل و واتساپ من پایین است برای بررسی صحت موضوع:
    موبایل+ واتساپ : ۰۰۹۸۹****۶۴۶۶۰

  13. سلام من حقیقت شوهرم محتادهست منا با۴تابچه گذاشته پول یارانه وکمک محشیتی میده پول مواد من بخداباشستن لباس وفرش شستن مردم به زوراگه بتونم شکم سیر کنم آخه بدبختی استان مازاهدان شهرمحروم هست آخه بر ادرهاوخواهرگناه ندارن خرج سنگین هست میخام برای بچه هام گوشی بگیرم مجازی درس بخوندخواهشن کمک بکنید اینم شماره کارت مال شوهرم هست این کارت قایم کردم ۴باره شوهرمامیبریم کمپ ترک می‌کنه ازروبیکاری خیره سمت موادمحمدریگی صارم ۶۰۳۷۶۹۷****۸۴۲۷۸واینم شماره ۰۹۳۹***۱۱۹۲

  14. یه نیازمندم لطفا کمکم کنید ۶۰۳۷****۳۳۵۱۵۵۱ دهقانی دانشجو هستم پدرم ۶۱.۶۲سالشه نمیتونه کار کنه این ترمم دومیلیون ششصد خردیه هست توروخدا کمکم کنید خودمم به رشته روانشناسی علاقه داشتم ولی متاسفانه شرایط همراهی نکرد رفتم آموزش ابتدایی همینکه معلم بشم کمک دست خانوادم بشم بر سرصدقه بچهاتون کمکم کنید توروخدا

  15. سلام خسته نباشید ، من به دلایلی که شهر من رشته ای که علاقه دارم ذو نداره میخوام به تهران سفر کنم و در دانشگاه آزاد تهران مرکز درس بخونم و پدر و مادرم شاغل ولی در شرایطی نیستند که شهریه و خوابگاه من ذا پرداخت کنند ، آیا بورس تحصیلی داخل کشور در دانشگاه آزاد تهران مرکز دارین؟

  16. سلام وقتتون بخیر من دنبال موسسه خیریه هستم که به دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل خارج کشور دارند کمک میکنند همانطور که متوجه شدم شما تنها بورسیه انجام میدید ،لطفا خواهش میکنم اگر همچین موسسه شناخت دارید
    به من اطلاع رسانی کنید
    تشکر

  17. سلام
    من دنبال موسسه هستم که به دانشجویانی که قصد ادامه تحصیل در خارج کشور دارند کمک کند همانطور متوجه شدم موسسه شما تنها بورسیه انجام میدهد ،اگر چنین موسسه شناخت دارید ،لطفا خواهش میکنم به من اطلاع رسانی کنید خواهش میکنم
    تشکر

  18. باسلام واحترام اینجانب ورشکسته و متضرر فعال اقتصادی در بخش مسکن سه سال محکوم مالی در زندان بودم و تمام دارایی های های خودم را از دست دادم و الان نزدیک به یک میلیارد ونیم بدهکارم ودرجهت ادامه فعالیت اقتصادی در صددفعالیت در بخش آهن و فلزات و نجات از این گرفتاری هستم خواهشمندم به نوعی اینجانب را در قالب کمک بلاعوض ویا شراکتی و هر گونه مساعدت لازم یاری فرمایید متشکر شماره تماس *********** شماره حساب ۵۸۹۲۱۰۱۰******** بانک سپه آدرس تبریز خیابان لاله شهرک نور مجتمع ۵۰۰واحدی فجر بلوک ** راه‌پله دوم واحد *

    1. سلام خدمت شما
      انشالله که مشکلتون هر چه زودتر حل بشه، متاسفانه امکان کمک از طرف موسسه وجود ندارد.
      موسسه فقط از تحصیل کودکان حمایت میکند.

  19. سلام تشکر عالی دارم از تمام خیرین که به مردم زلزله زده خوی کمک کردن. من اهل خوی هستم خونه ام تو این زلزله ها آسیب زیاد ندیده. اما متاسفانه هوسایه بغلیم یه آپارتمان بلند هست آسیب دیده وبا هر لرزه قسمتی میریزه حیاط ما. و زن بچه من میتونن از ترس در خانه بمانن و در ماشین میخوابن خودم هم عمل دیسک کمر کردم نمیتونم تو پراید تا صبح بخوابم. از شما خیرین محترم تقاضای یه کانکس ارزون قیمت دارم در صورت صلاحدید یاریگر خانواده من باشین. ممنون تلفنم ۰۹۳۳****۷۵۳

  20. سلام هموطنان گرامی بنده جوانی ۳۰ساله هستم مدرک فوق لیسانس دارم و بیکارم اگه کمی کمک مالی در راه خدا کنید تا من واسه خودم کسب و کار راه بندازم ممنون
    ۶۰۳۷۹*******۸۸۰۰۸

  21. برادران وخواهران سلام خسته نباشید بنده براثر تصادف بیماردارای۴سرعایله درخانه اجاره ای بزندگی اسفبارمان ادامه می‌دهیم هیچ راه درآمدی ندارم ازنظر مالی ومادی خیلی درمضیقه هستیم.شماره شبا ۵۳۰۵۷۰۱۳۰۸۱******۵۸۲۸۰۰۱ کمکمون کنید تاخانه اي نیمه تمام درروستای محمدیه اطراف شهرضا دارم باکمک شما به اتمام برسانم ازاجاره نشینی نجات پیداکنم شماره کارت۵۸۹*****۱۷۳۳۰۰۴طهماسب بهشتی رو این خونه ۳ساله بخاطرنداری نیمکاره مونده است

  22. برادران وخواهران مومن باخدا سلام بنده معلول شدیدسرپرست خانواده هستم تحت نظردکتردربیمارستان فارابی اصفهان بستری ودارومصرف میکنم بنده براثر تصادف بیماردارای۴سرعایله درخانه اجاره ای بزندگی اسفبارمان ادامه می‌دهیم هیچ راه درآمدی ندارم ازنظر مالی ومادی خیلی درمضیقه هستیم.شماره شبا ۵۳۰۵۷۰۱۳۰۸۱********۲۸۰۰۱ کمکمون کنید تاخانه اي نیمه تمام درروستای محمدیه اطراف شهرضا دارم باکمک شما به اتمام برسانم ازاجاره نشینی نجات پیداکنم شماره کارت۵۸۹۴۶۳۱۵****۳۰۰۴طهماسب بهشتی رو این خونه ۳ساله بخاطرنداری نیمکاره مونده است

  23. با سلام اسمم حمید در حال حاضر بیکار شدم چند ماه پیش تصادف کردم با موتور ازم شکایت کردن اهل سنندج هستن همون شب اول اورژانس مرخص شدن روز بعدش گفتن چهار تومن بده رضایت میدم با کلی غرض و قوله ۴تومن دادم اما رضایت نداد یه هفته بعدش گفت پنج تومن ک گفتم ندارم موتورمم داغون شده پارکینگه رفتم دادسرا دادیار بهشون زنگ زد گفت شیش تومن بده رضایت میدم .بخاطر این اقا هم کارمو از دست دادم هم همه چیم بهم ریخت .الانم ک دیه زدن ۵۰میلیون اخه انصافه برای یه خراشیدگی و ورم کردگی ۵۰میلیون اخه ازکجا بیارم . خاهش میکنم اگه کسی هست کمکم کنه ممنونش میشم مدارکا همه دادگاه هستش وقتی هم ندارم همش ده روز بهم وقت دادن ازینطرفم چهارساله میخام نامزدمو ببرم سر خونه زندگیم نمیتونم مخصوصا ک الان بیکارم شدم بخدا دیگه بریدم چکا کنم هرجا برای کار میرم میگن یا زیر ۴۰سال یا هم بازنشسته میخان اخه من که ۴۵سالمه و ۱۳سال سابقه و تجربه نگهبانی و لابی منی دارم باید چکا کنم یعنی این انصافه والله بخدا دیگه نمیدونم چکا کنم خاهش میکنم اگه کسی هست ک میتونه کمک کنه یه دنیا ممنونش میشم من ک دیگه واقعا نا امید شدم تا چند روز دیگه هم میبرنم زندان برای ندادن دیه اخه ۵۰میلیون ازکجا بیارم
    هرچند‌امیدی ندارم به اینجا اما بازم گفتم یه تیری تو تاریکی بندازم شاید درست شد من نمیخام کسی تو کارتم پول بریزه میخام بریم به اون بیشرف شیش تومن بده تا رضایت بگیریم ازونطرفم کسی باشه بتونه چن تیکه لوازم و جور کنیم تا خانوممو بتونم ببرم سر خونه زندگیمون اگرم کار جور بشه ک قسط تمام این کارایی ک کردین رو میدم تا مدیون کسی نباشم
    خاهش میکنم دستمو بگیرین واقعا احتیاج ب کمک دارم توی این شهر غریب

  24. سلام من ۵۰میلیون دیه تصادف باید بدم در حال حاضرم بیکارم چن ساله ک نامزد کردم نتونستم بریم خونه خودمون کجا باید دردمو بگم اخه این انصافه برای یه خراشیدگی و یه ورم کردگی ۵۰میلیون دیه تعیین کنن
    خاهش میکنم بدادم برسین وقتی ندارم همش ده روز وقت دارم

  25. سلام عزیزان چی بنویسم .آدم تا خرخره با خانواده وبدون درآمد باسن بالا ونداشتن اولاد وآشنا وبیکس وآواره بودن بیمسکن ونداشتن توان مالی بایدفقط بمیره وآبرو تا بیشتر نرفته درجامعه چون با برخورد ونگاه که اضافه هست ومتاسفانه بلدبه درآمد از هر راهی نیستم کار پیدا نکردم چون سکته ناقص بینایی را به میزان ۸۰ درصد کم وتوان را گرفته همسرم بیمار موج انفجار در سرم اذیت وتوان جسمی برای کارهای فیزیکی سخت نداشته پس باید بمیریم شایددرس باشد برای جامعه که پروش سودجویی وکسب مال از هرراهی را در پشت چهرهای بازیگرانه وفریبانه راترویج و.. من ایمیلم کار نمیکنه فقط تلفن دارم ۰۹۱۹***۳۰۷۴علیرضا

      1. منو همسرم دچار مشگل شدیم من۶۲ مجروح جنگی هستم وهیچ درآمدی یابیمه نیستیم یک موسسه مدیرش ماراحمایت کرد ولی مسئول شبعبه دوم در شهرک رضویه دوشیزه ۵۰ ساله وچند شخصیتی هست ودروغگو درهمان اول دستورات مدیررا اجرا نکرد وتمام راه های ارتباط بامدیر رابست ومارا دروغگو معرفی کرد اول تحمت اعتیادزد به من وهمسرم موفق نشد بعد تلاش کرد طلاق همسرم رابگیرد نشد بعد در افکار همسرمن نفوذ که من را از چشمش بیوفتم نشد درسر آخر حمایترا قطع وگفت برو کار کن گفتم بالای۴۵ سال کار نمیدهند گفت برو درسطل آشغال ضایعات وغیره جمع کن بفروش از طرف دیگه همسرم را بالباس های بی بندوباری توسط خانم افغانستانی خرید که دربیرون نگاه مردم در ذهن همسرم اثر گذارد همسرم نپوشید این هم رفتار چند شخصیتی این دوشیزه ۵۰ساله که از همسرمن ۳سال بزرگتره ودیگر عزم جزم برای نابودی من مردم هم فکر میکنند این دوشیزه خیلی درستکاره وهر کاری کردم مدیر مسئول موسسه را پیدا کنم نشده درضمن خانم افغانی ماهی ۱۲میلیون میگیره وشوهرش دارای ۳ زن هست وزنانشان را وادار به مظلوم نمایی میکنند یعنی تمام افغانیها دارای ۲یا۳زن هستن از کجامیارن

  26. فروشنده کلیه گروه خونیo+ ساکن اصفهان
    دارای آزمایش hla و سلامت روان
    خانوم ۳۰ ساله ۱۰۰٪سالم ورزشکار
    به خاطر بدهی و هزینه جهیزیه و مخارج ۳ بیمار
    ۰۹۰۵***۷۵۱۴

  27. سلام و احترام.من یک کارمندم با ماهی ده تومن که واقعا همش میره جا قرض و بدهی.یخچال خونه ام خالی.پسرم سرما خورده هیچ پولی ندارم براش گوشت و مرغ بخرم با سیلی صورتم رو نگه میدارم روم هم نمیشه به کسی بگم کمکم کنه.واقعا خجالت خانواده و دوتا بچه ام شدم هر وقت چیزی میخوان ندارم حتی نمیتونم برم خرید همش امروز و فردا میکنم .جای و کسی هم نیست کمک بکنن

  28. من جوانم ۳۰سالمه مشغول کارگری هست هر کاری باشه کار میکنم ینی در اصل شغل حمله گری دارم م خانه ندارم شغل ندارم بیمه ندارم پدر مادرم بالای ۶۰سال سن دارن و پدرم و مادرم شامل هیچ گونه حقوق و بیمه نیستن من خرج و کفالت آنها را برعهده دارم و ی خانه کاهگلی قدیمی داریم ک ساختش برا ۲۰۰سال پیشه در آنجا زندگی میکنیم من برای خورد و خوراک خودمان کار میکنم اما مسکن درست حسابی ندارم با پس اندازی که دارم مبلغ ۱۰۰ملیون پول کم آوردم برای ساخت مسکن نوساز از خیرین محترم و بزرگوار خواهش میکنم برای بازدید تشریف بیارن اگر قابل و لایق دونستم ماهم صاحب ی خانه ساده گچ و آجری و سیمانی باشیم وجدان قبول کنید من خیلی خیلی زندگی سختی دارم و من را شرمنده پدر مادر پیرم نکنید من تمام امید آنها هستم نگذاریم من پیش ۲تا از عزیزانم شرمنده بشم و خجالت زده بشم چون من ب آنها قول زندگی و ساختمان نوساز داده ام و فقط ۱۰۰میلیون پول کم دارم تا پدر مادرم در آسایش باشند التماس کمک

  29. سلام‌واحترام‌.‌من‌چند‌ساله‌که‌مریضم‌الا‌ن‌نمیتونم‌راه‌برم‌‌نیاز‌به‌پول‌دارم‌که‌برم‌دکتر‌کمکم‌کنید

  30. سلام و خسته نباشید من به زن سرپرست دوتا بچه‌هام هستم هنوز لباس فرم مدرسه و لوازم تحریر نتونستم بگیرم واینکه مدرسه از خونمون خیلی دوره اگر کمک کنین ممنون میشم خدا از بزرگیتون کم نکنه

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

  31. سلام خسته نباشید من یه زن سرپرست دو تا بچه‌هام هستم هنوز لباس فرم مدرسه لوازم تحریر نتونستم بگیرم مدرسه هم از خونمون خیلی دوره اگر امکانش هست کمکی بکنید ممنون خدا از بزرگیتون کم نکنه

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

  32. سلام خسته نباشید من یه زن هستم سرپرست دو تا بچه‌هام هستم هنوز لباس فرم مدرسه لوازم تحریر نتونستم بگیرم مدرسه هم از خونمون خیلی دوره اگر امکانش هست کمکی بکنید ممنون خدا از بزرگیتون کم نکنه

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

  33. سلام خسته نباشید من یه زن هستم سرپرست دو تا بچه‌هام هستم هنوز لباس فرم مدرسه لوازم تحریر نتونستم بگیرم مدرسه هم از خونمون خیلی دوره اگر امکانش هست کمکی بکنید دعاتون میکنم

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

  34. سلام من یه زن هستم سرپرست دو تا بچه‌هام هستم هنوز لباس فرم مدرسه لوازم تحریر نتونستم بگیرم مدرسه هم از خونمون خیلی دوره اگر امکانش هست کمکی بکنید دعاتون میکنم

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

  35. سلام از شما خرین محترم درخواست کمک دارم من یه زن سرپرست خوانواده هنوز برای بچه‌هام لباس فرم لوازم تحریر نتونستم تهیه کنم اگر امکانش هست کمکی بکنید دعاتون میکنم

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان است.
      شما میتوانید اطلاعات فرزندانتان را در سامانه به مهربانی برای ما از طریق معفری دانش آموز ارسال کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.
      https://bemehrbani.com/student

  36. سلام تازه عروسی کردم ولی وضعیت مالیم اصلا خوب نیس بیکار شدم دورم پر از قسطه هرجا هم میرم شروع به کار کنم میگن باید طب کار بدی سوئپیشینه بدی عدم اعتیاد بدی فقط اولش باید دو میلیون خرج کنی تا بهت کار بدن انقد وضع مالیم خراب شده ک حتی پول این چیزا رو ندارم تا برم شروع به کار کنم یخچالمون خالیه خالیه تمام قسطام عقب افتاده هروز دارم شرمنده زنم میشم محتاج کمک شمام خواهش میکنم هرچقد در توانتون هست کمکم کنید تا زندگیم دوباره برگرده به حالت اولش ممنونم ازتون
    ۶۰۳۷***۲۲۴۷۱۶۵۷۰

  37. باسلام
    سلام برهرکسی که این متن را میخواند من درحقیقت یک کسب و کار دارم با تلاش چهارساله تونستم این کسب وکار با ۱۷ میلیون سرمایه به یک جایی برسونم اما به دلیل بدهکاری های پیش اومده امکان هر اتفاقی برای من هست نمیدونم کسی پیام منو میخونه یانه به حق امام رضا مشکلات همه حل بشه مشکلات منم حل بشه به حق خدای خودم خدا آدم درستشو جلو راهم میذاره. حکم جلب منو گرفتن مشکل من حاد هست من اهداف بزرگی برای جوانان ایران دارم دارم نابود میشم یاامام رضا خودت فرجی برسون
    ۰۹۳۳۸***۶۵۶

  38. سلام وقت بخیر شرمنده مزاحمتون شدم
    من ناراحتی کلیه دارم کلیه هام از کار افتادن و الان دارم دیالیز میشم متاهلم وتازه بچه دار شدم و از کار افتاده شدم
    دیگه نمیتونم کار بکنم مخارج زندگیم رو نمیتونم تامین بکنم محض رضای خدا اگر کسی میتونه از لحاظ مالی بهم کمک بکنه یا منو به آدم خیری معرفی بکنه ثواب داره خدا عوضشو بهتون میده مطمئن باشید دستم رو بگیرید خدا شاهده خیلی مشکلات مالی دارم وام دارم بدون هیچ در آمدی وضعیتمو درک کنید منو با این حال خرابم تنها نزارید بزارید به حس انسان دوستیتون دلخوش باشم دستمو بگیرید فاطمه زهرا(س) دستتونو بگیره روز قیامت ۰۹۱۸***۰۵۲۲🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

  39. سلام درروستای زندگی میکنیم بخدا الان بیست ماهه نتونستیم برنج و مرغ بخرم دو تاقچه کوچک دارم نه لباس نه لوازم تحریر بخدا قسم پول نان مان بزور تهیه میکنم توروخدا کمک کنید خیلی زجر میکشم از گرسنگی لطفاً شماره نشان داده نشود ۰۹۳۰۶***۱۱۹ تماس بگیرید تا آدرس بدم بیاید نگاه کنید زندگیمان را

    1. سلام
      حوزه فعالیت به مهربانی حمایت از آموزش کودکان مستعد تحصیل است برای این موضوعی که گفتید باید با خیریه های دیگر در تماس باشید.

  40. درود
    برام عجیب بود که نامی از کهریزک در این لیست نبود..
    یکی از چیزهایی که برای خودم سوال و مسئله شده این هست که از خیریه های مختلف تماس میگیرند و درخواست کمک می کنند و هر کدام هم یک شماره حساب معرفی می کنند..
    بنظرم لازم هست که دست کم برای این موارد یک مجموعه تشکیل بشه و واریی ها بصورت متمرکز دریافت و توزیع بشه که هم بحث اعتماد مردم بالاتر بره و هم یک مدیریت و نظارتی وجود داشته باشه.
    بنده به شخصه جز دو سه مورد اصلا به بقیه مراکز اطمینان ندارم و مطمئن نیستم کمک ها چطور هزینه میشه.

    1. درود بر شما
      بله فرمایش شما کاملا صحیح است، حتما باید قبل از کمک به خیریه از معتبر بودن آن خیریه مطمئن باشیم.
      در صورت داشتن هرگونه سوال یا آشنایی با نحوه عملکرد به مهربانی با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۸۸۹۹۹ تماس بگیرید در خدمتتون هستیم.

  41. سلام و درود
    بنده هم مترجم و آموزگار زبان هستم
    اگر بخواهید حاضر ام به کودکان نیازمند درس بدهم و هیچ پولی طلب نکنم
    این شماره من ۰۹۳۷۸۰**۰۸۶

  42. سلام من خانمی هستم دارای سه فرزند دختر که خودم سرپرست هستم و عضو کمیته هستیم اما کمکی بما نمیکنند من و دخترام حتی سرپناهی نداریم و بیرون مانده ایم لطفا کمک کنید جواب بدین تا شماره تماس بفرستم.

  43. سلام دنبال ی پدر منه فلج ۳۶ سالرو کمک و مثه پسرش منو دستمو بگیره و منم دسته زنو بچم هیجا بهم نمیدن چون عصا میزنم رانندگی میکنم و کامیوتر اینم خوبم ی نفر پیدا شه دسه منو و نوه و عروسشو بگیره
    ۰‌‌ّ۹‌‌ّ۳‌‌ّ۳ّ‌‌۵‌‌ّ‌‌ّ۶‌‌ّ۶‌‌ّ۶‌‌ّ۹ّ‌‌۹ّ‌‌‌۵
    ۶ّ‌‌۰۳‌‌ّ۷‌ّ۹۹‌ّ۷۵۴‌ّ۷‌۷ّ‌‌۷۸ّ‌‌۷۷‌‌ّ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مرتبط

بازگشت به مدرسه

تاریخ شروع: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

تاریخ پایان: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳

مبلغ مورد نظر: هشت میلیارد تومان

مبلغ جمع‌آوری شده: ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان

وضعیت کمپین: به اتمام رسیده

مشاهده